לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכנים פנסיוניים נדרשים לעבור מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה שלהם הם נדרשים לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד הכוללים, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך, עליהם לעבור שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' ובגמר פנסיוני וסטאז' של חצי שנה.

במסגרת הלימודים במכללת אורין שפלטר אתם מקבלים את ההכנה הטובה ביותר עבור המבחנים. לימודי ביטוח פנסיה במכללה מקנים לכם יתרון משמעותי על פני סטודנטים אחרים, בחיפוש עבודה ובהשתלבות מהירה במעגל התעסוקה. לאחר סיום ההכשרה, המבחנים והסטאז' המתאים, מחלקת ההשמה שלנו עומדת כולה לרשותכם. כל יום מתפרסמים אצלנו עשרות משרות נחשקות מכל חברות הביטוח, בתי ההשקעות והבנקים המובילים ביותר במשק הישראלי. בהתאם לכך, הרוב המוחלט של הבוגרים שלנו עובדים בפועל בעולם הביטוח הפנסיוני לאחר סיום הלימודים. בנוסף לכך, לאורך השנים הבוגרים של המכללה מתקדמים לתפקידים בכירים או מקימים עסק עצמאי מצליח.

לימודי סוכן ביטוח פנסיוני

ביטוח פנסיוני, אפשרויות תעסוקה

עולם הביטוח הפנסיוני מציע עבורכם אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות. תוכלו לעבוד כיועצים פנסיוניים, משווקים או סוכני ביטוח. להשתלב בעבודה במסגרת אחת החברות המובילות בשוק או לפתוח עסק כעצמאים. העבודה כיועצים מאפשרת לכם לתת שירות אובייקטיבי ללקוחות במסגרת הבנקים או באופן פרטי, העבודה כמשווקים היא בדרך בבתי השקעות, בסוכניות או בחברות הביטוח. משווקי ביטוח פנסיוני, נותנים מידע ללקוחות בכל הנוגע לתחום הפנסיה, הגמל, ביטוחי הבריאות ונושאים רבים נוספים, ומשווקים עבורם את הפוליסות מטעם מקום העבודה שלהם. סוכני ביטוח פנסיוני עובדים על עמלת היקפים ועמלת נפרעים והם עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מול מספר חברות ביטוח ובתי השקעות.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול קורס לימודי ייעוץ פנסיוני לציבור החרדי שלנו בביטוח פנסיוני? צרו איתנו קשר עם יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.