לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים צריכים לעבור הכשרה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה על המעוניינים ברישיון עבודה בתחום לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך, תדרשו לעשות עוד שני מבחנים מקצועיים נוספים. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסודות, ניתן להתחיל לעשות את הסטאז' שאורכו חצי שנה. הלימודים נמשכים שנה וחצי עד שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.

במכללת אורין שפלטר יש לנו לימודי ביטוח אונליין הכנה למבחנים, המקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבור אותם בהצלחה. במהלך ההכשרה שלנו תקבלו כלים מעשיים לעבודה, ותרכשו ניסיון מקצועי שיעזור לכם בהמשך הדרך. אנחנו עובדים עם מרצי המכללה ועם מרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. בהתאם לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים והרוב המוחלט של הסטודנטים שלמדו אצלנו, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. הלימודים במכללה מותאמים לצרכים של הסטודנט, יש לנו קורסי ערב וקורסים מקוונים במיוחד עבור אנשים שאינם יכולים להתפנות לעבודה במשרה מלאה.

לימודי סוכן ביטוח כמה זמן?

לימודים מקצועיים בעולם הביטוח

עולם הביטוח הוא אחד ממקומות העבודה המעניינים והמרתקים ביותר, המציע עבורכם שפע של אפשרויות תעסוקה. חברות וסוכניות הביטוח השונות, מחפשים כל הזמן רפרנטים לעבודה שיעזרו להם עם כל התפעול של המשרד, וחתמי ביטוח שיעבדו מול הלקוחות. החתמים אחראים על התאמת הפוליסה ללקוח, והם קובעים מהם התנאים הנדרשים עבור כך.

במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלולים וקורסים מקצועיים עבור אלו מכם שרוצים להשתלב בעולם הביטוח. יש לנו קורסי הכשרה עבור רפרנטים וחתמים, שיאפשרו לכם להשתלב במהרה במעגל התעסוקה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.