לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בעשרים השנים האחרונות מתחילת שנות האלפיים, צמחו שורה של מקצועות שלא היו לפני כן בשוק. מתוכם, אחד המקצועות המתפתחים ביותר בשנים האחרונות הוא ייעוץ משכנתאות. בעולם המשכנתאות של ימינו, רק מי שמכיר את כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק ומסוגל להגיש בקשה מנומקת לבנקים, יזכה בהזדמנות לרכוש דירה. לכן, רבים מרוכשי הדירות בארץ פונים ליועצים מקצועיים לצורך קבלת הלוואה מתאימה לצרכי המשפחה. היועצים עוברים עם הלקוח על כל החסכונות שלו ועל מאזן ההוצאות וההכנסות. בהתאם לכך, הם בונים תמהיל משכנתא בהתאמה אישית לכלכלת המשפחה.

לימודי ייעוץ משכנתאות בצפון מתקיימים במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במהלך הקורס תרכשו את כל הידע התיאורטי הנדרש בשביל לעבוד עם לקוחות. תלמדו על כל מסלולי המשכנתא ואיך לבנות תמהיל משכנתא מתאים. בנוסף לכך, תרכשו ידע מקיף בכל הנוגע להתנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים. המטרה של הקורסים המועברים על ידי המכללות השונות ברחבי הארץ, הוא להכשיר אתכם בצורה פרקטית לעבודה. לכן, הדגש המרכזי הוא התמודדות עם סיטואציות קונקרטיות וביצוע חישובים מתאימים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות.

קורס ייעוץ משכנתאות בצפון

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר

קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה במכללת אורין שפלטר מתקיים במשך 15 מפגשים, 4 שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תרכשו ידע וכלים פרקטיים לעבודה בתחום. אחד הדברים המשמעותיים ביותר עבורנו, הוא לימוד שמכוון אתכם בצורה מלאה, להשתלבות מהירה במעגל העבודה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע בתחום המשכנתאות ובתחומים משיקים. במהלך הקורס תתלוו בפועל לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ, ותתנסו פרקטית בעבודה, באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים ובניית תמהיל משכנתא מתאים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.