לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יסודות הביטוח בחיפה במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת הלימודים בביטוח יש לנו שני מסלולים מרכזיים, ביטוח פנסיוני וביטוח אלמנטרי. בשני המסלולים תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. המבחנים במקצועות היסוד זהים בשני המקצועות, והשוני בין המסלולים הוא בשני המבחנים המקצועיים. בכל מסלול תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

הלימודים אצלנו במכללה מתקיימים בהתאם לצרכים של הסטודנטים. אנחנו מלמדים במסגרת של קורסי ערב וקורסים מקוונים, עבור אלו מכם שאינם יכולים להתפנות ללימודים במשרה מלאה. הלימודים בביטוח פנסיוני או אלמנטרי, מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח ומעניקים לכם יתרון משמעותי בשוק העבודה. בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו, מהחברות והסוכנויות החשובות ביותר בארץ, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה. מכללת אורין שפלטר מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים, ובשיעור גבוה מאוד של בוגרי המכללה, שאכן עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.

קורס סוכן ביטוח בחיפה

עבודה בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי

ההכשרה בתחום הביטוח הפנסיוני מאפשרת לכם לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם, המשווקים עובדים במסגרת החברות השונות או הסוכנויות, ועוסקים בשיווק של מוצרים פנסיוניים. סוכני הביטוח מספקים שירות מקיף ללקוח והם עובדים בדרך כלל כעצמאים. בתחום הביטוח האלמנטרי העבודה המועדפת היא כסוכני ביטוח עצמאים. בשביל לעבוד כעצמאים עדיף להתחיל כששכיר ואז לרכוש ניסיון מקצועי מתאים לפני פתיחת עסק פרטי.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול לימודי ביטוח אלמנטרי בחיפה שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? רוצים לדעת איזה מסלול מתאים במיוחד עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.