לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי משכנתאות יכולים לקצר באופן משמעותי את תקופת המשכנתא, ולהקטין את ההחזר החודשי. היועצים עוזרים ללקוחות לחסוך עד מאות אלפי שקלים ומאפשרים להם להגשים את החלום לרכישת דירה.

יועצי משכנתאות לומדים את המקצוע במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במסגרת הלימודים של קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ, הסטודנטים רוכשים כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות, ומתנסים בפועל בבניית תמהיל משכנתא מתאים.

קורס יועץ משכנתאות בחיפה מחיר

קורס יועץ משכנתאות בחיפה במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. במהלך ההכשרה שלנו תלמדו על כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק המשכנתאות, ועל התאמת המשכנתא לכלכלת המשפחה. בנוסף לכך, אנחנו מתמקדים במיסוי וחוזים, התנהלות ואסטרטגיה מול הבנקים, הקמת עסק עצמאי ונושאים רבים נוספים. המטרה שלנו היא לספק עבורכם את ההכשרה התיאורטית והפרקטית המקיפה ביותר בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים, אנשי מקצוע בתחום המשכנתאות ומהעולם הפיננסי, המקנים לכם ידע ממקור ראשון ומכינים אתכם לשוק העבודה.

המחיר של הקורס יינתן לכם באופן אישי בשיחת טלפון עם יועצי המכללה. במהלך השיחה תוכלו לשאול כמה עולה קורס יועץ משכנתאות? וכל שאלה בנוגע לתוכנית הלימודים.

 

קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה מחיר

עבודה כיועצי משכנתאות

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, יועצים עצמאיים בעלי עסק פרטי, עובדים ישירות מול הלקוחות. היועצים מספקים ללקוח את כל המידע הנדרש, בשביל להגיש את הבקשה עבור הבנקים. היועצים מנסחים את הבקשה ובונים עבור הלקוח את תמהיל המשכנתא המתאים. אחד הדברים המשמעותיים ביותר, הוא להתאים את המשכנתא לצרכים הספציפיים של כלכלת המשפחה. בהתאם לכך, היועצים צריכים לבדוק עם הלקוח מהי יכולת ההחזר שלו וכיצד הוא נערך לשנים הבאות. במהלך השנים היועצים מלווים את הלקוח בכל שלב שבו הם מעוניינים לבצע שינויים במשכנתא או להחזיר את החוב לבנקים.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על אפשרויות תעסוקה בתחום? רוצים להצטרף ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

מעוניינים ללמוד קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה? במכללת אורין שפלטר אנחנו מעבירים מדי שנה, קורסים מקוונים עבור יועצי משכנתאות המתאימים במיוחד עבור תושבי הצפון. במסגרת הקורס תרכשו את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים לעבודה בתחום, ותתנסו בבניית תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות שלכם. אנחנו עובדים עם טובי המרצים, ומספקים עבורכם לימודים ברמה הגבוהה ביותר שניתן.


הקורס שלנו מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבעה שעות למפגש. במהלך הלימודים אתם זכאים לשני מפגשים עם יועצים ותיקים על מנת לקבל תמונה מלאה של מהלך פגישה מול לקוח. בשביל לקבל תעודת סיום קורס תצטרכו לעבור בחינה ולהגיש עבודת סיכום.


קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה במתכונת דיגיטלית אינו עסק יקר, ולאחר הלימודים תוכלו להשתלב בקלות בעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים.

קורס ייעוץ משכנתאות, עבור מי זה מתאים?


קורס ייעוץ משכנתאות מתקיים ללא תנאי קבלה. לכן, הקורס מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין ללמוד מקצוע מעולה, המשלב בין התחום הפיננסי לשירות לקוחות. במהלך לימודי ייעוץ משכנתאות לחרדים תלמדו על כל המסלולים הנמצאים כיום בשוק המשכנתאות, ותתנסו בכל החישובים הנדרשים. אנחנו עוזרים לכם לרכוש את כל הכלים הפרקטיים הדרושים לעבודה, ושמים דגש מרכזי על הצד המעשי של המקצוע. בהתאם לכך, כל החומר התיאורטי שאותו תלמדו, ישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בתחום.

הצטרפו אלינו עוד היום ללימודים במכללה!


יועצי משכנתאות יכולים לקצר באופן משמעותי את תקופת המשכנתא, ולהקטין את ההחזר החודשי. היועצים עוזרים ללקוחות לחסוך עד מאות אלפי שקלים ומאפשרים להם להגשים את החלום לרכישת דירה.


יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. כמו כן, יועצים עצמאיים בעלי עסק פרטי, עובדים ישירות מול הלקוחות. היועצים מספקים ללקוח את כל המידע הנדרש, בשביל להגיש את הבקשה עבור הבנקים. היועצים מנסחים את הבקשה ובונים עבור הלקוח את תמהיל המשכנתא המתאים. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה, תוך ארבעה חודשים בלבד תוכלו להתחיל כבר לעבוד בתחום! אז למה אתם מחכים? הירשמו ללימודים עוד היום!

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.