לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ייעוץ משכנתאות מכשיר אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. מאז שנות האלפיים צמחו בשוק העבודה, מקצועות חדשים שלא היו קיימים לפני כן. אחד מהם ייעוץ משכנתאות הפך למקצוע מבוקש מסיבה פשוטה, כיום כל מי שלוקח משכנתא מהבנקים נעזר ביועצים מקצועיים בשביל לקבל את ההחלטה הנכונה. היועצים מנסחים עבור הלקוח את הבקשה עבור הבנק ובונים עבורו תמהיל משכנתא מתאים. בנוסף לכך, היועצים מלווים את הלקוחות לאורך השנים ועוזרים להם לקבל החלטות חשובות בנוגע למחזור משכנתא או החזרת ההלוואה.

קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ במכללת אורין שפלטר, מכיל סילבוס עשיר הכולל את כל הנושאים הנדרשים עבורכם להתמקצעות בתחום. אצלנו תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים. אצלנו תבנו תמהיל משכנתא לדוגמא בעזרת מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות, ותתלוו לפגישה בזמן אמת באחד הבנקים המובילים ביותר בארץ.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא עם פירוט מדויק של כל התכנים שתלמדו בקורס, התקשרו אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה או קבעו איתנו פגישה.

סילבוס קורס משכנתאות

עבודה כיועצי משכנתאות

עבודה כיועצי משכנתאות מאפשרת לכם לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. בנוסף לכך, תוכלו לעבוד כעצמאים ולפתוח עסק פרטי. יועצי משכנתאות עצמאים, נותנים שירות אובייקטיבי בלתי תלוי ללקוחות, ומספקים עבורם מידע חשוב ביותר. היועצים עוזרים ללקוחות לקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורם. הם יושבים ביחד עם הלקוח ובודקים לעומק מהי יכולת ההחזר שלו, ומבצעים עבורו את כל החישובים הנדרשים. בהתאם לכך, היועצים יכולים לחסוך ללקוחות אלפי שקלים מדי שנה על תשלומי המשכנתא.

רוצים לעבוד באחד התחומים המובילים ביותר במשק הישראלי, צרו עימנו קשר עם יועצי הלימודים שלנו, הירשמו עוד היום למכללה!

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.