לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי השקעות עוזרים ללקוחות בנוגע לכדאיות ההשקעות שלהם בניירות ערך ונכסים פיננסיים. היועצים עובדים בדרך כלל במסגרת בתי השקעות או הבנקים והם מספקים ללקוח מידע עדכני על מצב שוק ההון, ועל השקעות מתאימות לכסף הפנוי שברשותו. הלימודים בתחום כוללים מעבר של חמישה מבחנים עבור הרשות לניירות ערך. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד מבחן מקצועי אחד. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

לימודים מקוונים בתחום במכללת אורין שפלטר מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים, ומקנים לכם יתרון משמעותי במציאת עבודה על פני יועצים אחרים. מייד עם סיום הלימודים, מחלקת ההשמה שלנו עם עשרות משרות נחשקות מדי יום עומדת כולה לרשות בוגרי המכללה.

יועץ השקעות לימודים

לימודים והכשרה בתחום שוק ההון

יועצי השקעות חייבים לעבור הכשרה מקיפה ולהיות מסוגלים לקרוא את מצב שוק ההון בכל רגע נתון. היועצים אמורים להיות אנשי מקצוע אובייקטיבים וניטרליים, ולעבוד למען טובת הלקוח. היועצים אינם מוסמכים לנהל את תיקי הלקוחות ולבצע פעולות בשמם, והם אינם משווקים מוצרים פיננסיים עבור הלקוחות. אלו מכם שמעוניינים לעבוד בשיווק השקעות צריכים לעבור אותו מסלול כמו ייעוץ השקעות. אבל מנהלי תיקים נדרשים לעשות עוד קורס שוק ההון מקצועי אחד וסטאז' של תשעה חודשים.

הלימודים אצלנו מתקיימים ברמה הכי גבוהה שניתן. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים אנשי מקצוע שבאים מן השטח, ומקנים לכם ידע מעשי שמכין אתכם בצורה מלאה למעגל העבודה. אנחנו מלווים כל סטודנט שלנו לאורך כל הדרך עד לקבלת ההסמכה. המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור הבחינות של הרשות לניירות ערך.

רואים את העתיד שלכם כיועצים משווקים או מנהלי תיקים? מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ההכשרות שלנו בתחום שוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.