לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי משכנתאות עוזרים ללקוחות לקבל את התנאים הטובים ביותר עבור ההלוואה. היועצים מלווים את הלקוח לאורך כל שלבי התהליך ומנהלים עבורו את המשא ומתן מול הבנקים. כיום בהעדר רגולציה בתחום אין הכשר מטעם המדינה עבור יועצי משכנתאות. אבל יש משמעות ללימודים אונליין בתחום וכמובן להכשרה עם תעודה מטעם מכללה מוכרת.

מכללת אורין שפלטר מעבירה כבר שנים רבות, קורס ייעוץ משכנתאות עם תעודת סיום קורס. הבוגרים שלנו עובדים בתפקידים בכירים בבנקים ובמוסדות פיננסים מתאימים. העבודה בתחום מתאימה גם עבור אנשים המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי שלהם. לומדים אצלנו רואי חשבון ויועצי מס ואנשי מקצוע נוספים, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

במהלך הקורס נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק, ונעניק לכם סט כלים עדכני להתמודדות עם סיטואציות ריאליות בעבודה. בהתאם לכך, במהלך הלימודים תתנסו בפועל בבניית תמהיל משכנתא מתאים וביצוע חישובים באמצעות מחשבוני משכנתא וזכאות. כמו כן, תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ.

לימוד ייעוץ משכנתאות

תפקידו של יועץ משכנתאות

יועץ משכנתאות מתכנן את התקציב עבור ההלוואה ביחד עם הלקוחות. על היועץ לבצע סקירה מקיפה של ההוצאות וההכנסות, כלכלת משק הבית ולקחת בחשבון כל תכנון עתידי של בני המשפחה. היועצים חייבים לבדוק לעומק מהי יכולת ההחזר של הלקוח, ולנסח את הבקשה לבנקים בהתאם ליכולת זאת. על היועצים מוטל התפקיד לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבור הלקוחות. כמו כן, יועצי משכנתאות מלווים את הלקוח לכל אורך הדרך משלב החתימה על העסקה ועד קבלת הדירה בפועל. בנוסף לכך, הם זמינים עבור הלקוח בנוגע לכל שינוי עתידי שהם מעוניינים לבצע.

מרגישים שהמקצוע מתאים עבורכם? רוצים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.