לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי קורס סוכני ביטוח באזור הצפון במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המכללה שלנו היא המובילה ביותר בתחום הפיננסי והפנסיוני. בהתאם לכך, הבוגרים שלנו עובדים בתפקידים בכירים בענף הביטוח בכל רחבי הארץ. המטרה שלנו היא להכין אותכם למבחנים, ולספק לכם כלים מעשיים להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה. אצלנו תרכשו ידע מעשי שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה עם לקוחות.

לימודי סוכני ביטוח בצפון

אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ומרצים מן החוץ, אנשי מקצוע מעולים בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. כל המרצים שלנו עוברים הכשרה מלאה להוראה, ועומדים בקריטריונים הגבוהים ביותר בכל הנוגע להעברת חומר הלימוד. הלימודים נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. המסלולים המבוקשים ביותר הם המסלול הפנסיוני והאלמנטרי. בשני התחומים תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכשירים אתכם לעבודה בכל רבדי המקצוע. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. היועצים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לתוכניות הפנסיה שלהם. בהתאם לכך, יועצים פנסיוניים מקבלים את השכר מהלקוח בצורה של עמלות והם מחויבים לטובתו האישית בלבד. משווקים מוכרים פוליסות ביטוח למבוטחים במסגרת החברות השונות בשוק. סוכני הביטוח עובדים מול הלקוח וחברות הביטוח והסוכנויות ומקשרים ביניהם, המטרה שלהם היא להתאים ללקוח את הכיסוי הביטוחי ההולם ביותר עבורו. הסוכנים רוכשים גם את הפוליסות הנדרשות עבור הלקוח. בתחום האלמנטרי העבודה היא בעיקר כסוכנים העוסקים בכל רבדי התחום או מתמקדים בנושא ספציפי כגון ביטוח רכב או דירה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.