לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אם אתם גרים באזור הקריות, פתחנו עבורכם את אחד הקורסים המובילים של המכללה שלנו. קורס ייעוץ משכנתאות פתוח עבור כל אחד מכם שרוצה ללמוד את התחום.

מה זה בדיוק יועץ משכנתאות? היום כל מי שלוקח משכנתא חייב להיעזר בשירות מקצועי של יועצי משכנתאות, בשביל לקבל את התנאים הטובים ביותר. יועץ משכנתאות עוזר ללקוח להבין מהי יכולת ההחזר החודשית שלו. הם בודקים את מאזן ההכנסות וההוצאות ומנסחים לאחר מכן את ההצעה לבנקים. המטרה היא להתאים את ההלוואה לכלכלת המשפחה. בהתאם לכך, היועצים בונים את תמהיל המשכנתא עבור הלקוח ועוזרים לו להגשים את החלום לקניית דירה.

קורס יועץ משכנתאות בקריות


אז אם אתם רוצים לעבוד באחד המקצועות החמים ביותר בשוק העבודה, הצטרפו אלינו אל צוות הסטודנטים של המכללה. התוכנית המקיפה שלנו בייעוץ משכנתאות, מכינה אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. במהלך הלימודים תרכשו את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבוד מול הבנקים. אחד מהדברים החשובים ביותר שלומדים בקורס יועץ ההשקעות, הוא אסטרטגיות של ניהול הבקשות מול הבנק. בנוסף לכך, תלמדו איך לעבוד עם לקוחות ואיך להתמודד עם כל סיטואציה במהלך העבודה.

ייעוץ משכנתאות, אפשרויות תעסוקה

לאחר סיום הלימודים בייעוץ משכנתאות תוכלו לעבוד כיועצים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אחת האופציות הטובות ביותר היא לעבוד כיועצים עצמאים שאינם תלויים בבנק. כך תוכלו לשרת את הלקוחות שלכם בצורה מלאה לטובתם האישית בלבד. אם יש לכם עסק עצמאי תוכלו להוסיף ייעוץ משכנתאות כשירות נוסף עבור הלקוחות. לומדים אצלנו יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים בתחום הפנסיוני והפיננסי המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה. העבודה בתחום יכולה להוות תוספת משמעותית לשכר החודשי.

מעוניינים לקבל את הסילבוס המלא של הקורס שלנו? רוצים להצטרף אלינו ללימודים? אל תהססו! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.