לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אחד המקצועות המתפתחים ביותר בשנים האחרונות הוא ייעוץ משכנתאות. יועצי משכנתאות עוזרים לאלפי לקוחות מדי שנה, להגשים את החלום שלהם לרכישת נכס. היועצים עובדים באופן אישי עם הלקוח ובודקים לעומק את יכולת ההחזר החודשית שלו. התפקיד שלהם הוא לבנות עבורו את תמהיל המשכנתא המתאים בהתאם לכלכלת המשפחה.

קורס יועץ משכנתאות בחיפה מחיר


קורס ייעוץ משכנתאות בחיפה במכללת אורין שפלטר, מכשיר אתכם לעבודה בתחום. אצלנו תרכשו את כל הכלים העדכניים ביותר, ותתנסו בפועל בעבודה תוך כדי הלימודים. במהלך הקורס תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בישראל. המחיר של הקורס ניתן בשיחת טלפון אחת למכללה שם תקבלו את כל המידע הנדרש עבורכם.

אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל צוות הסטודנטים של המכללה החל מהסמסטר הבא. אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, עם צוות הוראה מעולה ועם תוכנית לימודים עדכנית בכל מקצועות הפיננסים והמשכנתאות.

תוכנית לימודים והכשרה מעשית לעבודה עם לקוחות
במהלך הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות נלמד את כל המונחים הנדרשים לעבודה בתחום ועל כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. כמו כן, נלמד על הקריטריונים לקבלת אשראי ועל התאמת המשכנתא לכלכלת המשפחה. המטרה של ההכשרה שלנו היא לספק עבורכם סט כלים מעודכן ומקיף לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, נתנסה במהלך העבודה בחישובים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות.

אחד הדברים הכי חשובים עבורנו הוא להיות קשובים לצרכי הסטודנט. במהלך הלימודים תוכלו לפנות אלינו בכל שאלה יש לכם ובכל התלבטות. אנחנו מתאימים את תוכנית הלימודים שלנו לצרכים שלכם ומעניקים לסטודנטים חווית לימוד מלאה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.