לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדל"ן הן עדיין ההשקעות הבטוחות ביותר גם לאחר המשבר של השנתיים האחרונות. שוק הדירות מתאושש במהרה ומחירי הדירות נמצאים במגמת עלייה. בשביל לרכוש נכס להשקעה על המשקיעים לעשות שיעורי בית, ולדעת מהם הסיכונים האפשריים ומהי התשואה הפוטנציאלית על הנכס.


כניסה לעולם השקעות הנדל"ן דורשת היכרות מעמיקה עם כל הנושאים המשפטיים הקשורים לתחום. בנוסף לכך, על המשקיעים להכיר את כל תחום המיסוי על עסקאות ואת אפשרויות המימון השונות העומדות בפניהם. דבר נוסף לא פחות חשוב הוא התאמת ההשקעה למשקיע, עליכם להשקיע בהתאם ליכולת הפיננסית שלכם ולאופי שלכם כמשקיעים. חלק מהמשקיעים אוהבים לקחת סיכונים, לנסות את מזלם בעסקאות עם תשואה גבוהה עם רמת סיכון גבוהה, משקיעים סולידיים יותר מעדיפים להשקיע בצורה בטוחה.

מדריך השקעות נדל

 

קורס השקעות נדל"ן


השקעות בשוק ההון משתרעות על פני קשת רחבה של אפיקי השקעה. תוכלו להשקיע בדירות להשכרה, או לקנות מתחמי מגורים שלמים, תוכלו להתמקצע בנדל"ן מסחרי או לקנות שטחים חקלאיים להשקעה עתידית. בכל מקרה נתון אתם צריכים לדעת את גודל הפרויקט ואת האפשרויות העומדות בפניכם מבחינת המימון. במידה ואתם רוצים להיכנס לתחום, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קורס השקעות נדל"ן.


במכללת אורין שפלטר יש לנו במיוחד עבורכם קורס השקעות בשוק ההון, למשקיעים מתחילים, שמקנה לכם את כל הכלים הנדרשים. הקורס מיועד עבור כל מי שמעניין בעולם השקעות הנדל"ן, ובעיקר לאנשים עם כסף פנוי שרוצים להתחיל להשקיע ולא יודעים מאיפה להתחיל. המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מעולה שעיקר עיסוקם הוא כמשקיעים, הידע הנרחב שלהם עומד לרשות הסטודנטים שלנו.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.