לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תוכניות הפנסיה והחיסכון, המאפשרות לפורשים לשמור על אותה רמת חיים מלפני הפרישה, הן אתגר אמיתי עבור אנשים שאינם אנשי מקצוע בתחום. בהתאם לכך, רבים נעזרים בשירות מקצועי של סוכני ביטוח פנסיוני, בשביל לבטח את עצמם בצורה מתאימה עבור שעת הזקנה.


לימודי ביטוח פנסיוני כוללים הכשרה מעשית למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מדובר במסלול לימודי סוכן ביטוח של שנה וחצי עד שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך הלימודים תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה.

לימודי ביטוח פנסיה


הלימודים מכינים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, משווקים או יועצים בהתאם לתחום העניין שלכם. במכללת אורין שפלטר אנחנו עוזרים לכם מייד עם סיום הלימודים למצוא עבודה בתחום. אצלנו תקבלו גישה למשרות נחשקות מכל חברות הביטוח המובילות בארץ. הלימודים אצלנו במכללה מקנים לכם יתרון משמעותי בשוק העבודה.

לימודי ביטוח פנסיוני, תוכנית לימודים והכשרה


המטרה שלנו במכללת אורין שפלטר היא להכין אותכם בצורה מעשית לעבודה עם לקוחות. מעבר להכנה הנדרשת למבחנים, אנחנו מקנים לכם ידע תיאורטי ומעשי מקיף שיתן לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בשוק. בנוסף לכך, אנחנו מתגאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר במבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.


מסלול הלימודים שלנו הוא בהיקף של 670 שעות לימוד אקדמיות. המסלול לוקח כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך לימודי ביטוח פנסיוני שירותי הייעוץ שלנו עומדים לשירותכם בכל עת, אנחנו מייעצים לסטודנטים שלנו היכן מתאים להם לעבוד. בנוסף לכך אנחנו עוזרים לכם לבנות קורות חיים אטרקטיביים על מנת ליצור בולטות מעל שאר המתחרים בתחום.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.