לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


לימודי ביטוח מאפשרים לכם לרכוש מקצוע באחד התחומים המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הלימודים מתקיימים בשני מסלולים, המסלול הפנסיוני והמסלול האלמנטרי. במסגרת הלימודים אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה בתחום כוללת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים.


מכללת אורין שפלטר פתחה במיוחד עבור תושבי הצפון מסלול לימודי ביטוח שמכשיר אתכם לעבודה בתחום. אנחנו עוזרים לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה ומכינים אתכם לסטאז'. לצורך קבלת התעודה תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. בנוסף לכך, אנחנו מאפשרים לכם, במידה ותרצו ללמוד את שני התחומים, להוציא תעודה משולבת בביטוח פנסיוני ואלמנטרי. לכל אורך הלימודים תוכלו לפנות ליועצי הלימודים שלנו, בשביל לתכנן בצורה נכונה את המשך ההכשרה.

לימוד ביטוח בצפון

לימודי ביטוח, הכשרה לעבודה עם לקוחות


אחד הדברים החשובים ביותר במכללה שלנו הוא ההכשרה לעבודה עם לקוחות. במסגרת קורס יסודות הביטוח אנחנו שמים דגש משמעותי על הכנה מעשית לעבודה. אנחנו מכינים אתכם להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים. בנוסף לכך, אנחנו עובדים עם מרצים של המכללה ועם מרצים מן השטח שעובדים בפועל בתחום הביטוח ובתחומים משיקים.


המכללה שלנו עוזרת לכם למצוא עבודה מייד עם סיום הלימודים. ברשותנו מספר גדול של משרות נחשקות בחברות הביטוח הגדולות ביותר באזור הצפון. באתר המכללה יש לנו פורטל משרות עבור הבוגרים שלנו שמתעדכן באופן שוטף. המטרה היא שבסופם של הלימודים אצלנו וההכשרה המעשית כל סטודנט שלנו ימצא את מקומו במעגל העבודה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים בתחום הביטוח? רוצים לדעת איזה מסלול מתאים עבורכם, הפנסיוני או האלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.