לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חתם ביטוח הוא אחד התפקידים החשובים ביותר בכל סוכנות או חברת ביטוח. החתמים מעריכים את הסיכון של העסקה עבור חברת הביטוח, הם מחליטים האם לקבל את הפוליסה או לדחות אותה או לערוך בה שינויים בהתאם. חתמי ביטוח בדומה לסוכני ביטוח מתמחים בתחום ספציפי. ישנם חתמים שמתמחים בביטוחי בריאות, אחרים עובדים כחתמים בתחום הביטוח האלמנטרי. העבודה בתחום מאפשרת לכל אחד מכם למצוא את תחום ההתמחות המתאים עבורו.


המכללות השונות ברחבי הארץ מעבירות קורסים מקצועיים אונליין עבור חתמי ביטוח. כיום זהו אחד התחומים המבוקשים ביותר בעולם הביטוח, המאפשר לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית ולהשתלב בעבודה בחברות ובסוכנויות המובילות ביותר בארץ. החתמים נדרשים לעבודה בכל חברה ובכל סוכנות ובלעדיהם לא ניתן לנהל את המשרד בצורה תקינה. כמו כן, חתמי ביטוח יכולים בקלות להתקדם בתפקיד ולעבור בהמשך הכשרה לעבודה כסוכנים פנסיוניים או אלנטריים.

קורס חתם ביטוח

לימודים במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר יש לנו קורסים מיוחדים עבור חתמי ביטוח המכשיר אתכם לעבודה בתחום ומאפשרים לכם להרחיב את היריעה המקצועית. קורס חיתום כללי מתאים עבור אלו מכם שרוצים להשתלב בתחום. בנוסף לכך, יש לנו קורס מיוחד בחיתום עסקי עבור עובדים של חברות וסוכנויות ביטוח בעלי לימודים קודמים בחיתום כללי או קורס יסודות הביטוח.


אנחנו מעניקים לסטודנטים שלנו ידע מקיף ויסודי בתחום, ומכינים אתכם בצורה מעשית לעבודה עם לקוחות. הדגש של הלימודים אצלנו במכללה הוא פרקטי ואנחנו עושים את המיטב שכל סטודנט ימצא את מקומו במעגל התעסוקה, מייד עם סיום הלימודים. אנחנו מתגאים בכך שהרוב המוחלט של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על ההכשרה שלנו בתחום הביטוח? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.