לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדלן הן עדיין אחד מערוצי ההשקעות הפופולריות ביותר בשוק. בנוסף לכך, הן השקעות נדל״ן יציבות אשר משקיעים רבים רואים בהם הזדמנות להכנסה פאסיבית לאורך שנים רבות. משקיעים עם כסף פנוי לא מעוניינים כיום להפקיד את הכספים בבנקים. הכסף ששוכב בבנק לא מספק שום תשואה עבור הלקוחות, בעוד שהשקעה בנדל"ן יכולה בהחלט לאפשר לכם לקבל מדי חודש תשואה נאה על ההשקעה.


בשביל להשקיע בנדל"ן צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה המתאימה. בשביל לקנות נכס יש לקחת משכנתא ולבדוק לעומק את כל התנאים של העסקה. בנוסף לכך, צריך להבין בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לנדל"ן ולהיות בקיאים בתחום המיסוי על עסקאות. לכן, רבים פונים לקורס השקעות נדל"ן בשביל לרכוש את כל הכלים הנדרשים לפני בחירת ההשקעה המתאימה.

קורס השקעות נדל

השקעות נדל"ן, לימודים במכללת אורין שפלטר


קורס השקעות נדל"ן מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל להתחיל להשקיע בתחום. הקורס מקנה לכם ידע תיאורטי נרחב וכלים מעשיים בשביל לבצע עסקאות נדל"ן, משלב זיהוי הנכס עד לחתימה על העסקה. אחד הדגשים המרכזיים שלנו בקורס השקעות בשוק ההון, הוא התאמת ההשקעה למשקיע, בהתאם לכך אנחנו מלמדים אתכם על כל סוגי ההשקעות הנמצאות כיום בשוק ועל כל אפשרויות המימון על עסקאות. בנוסף לכך, אנחנו מנסים לפנות לכל אחד מכם באופן אישי ולראות מהם הצרכים שלכם כמשקיעים. ישנם משקיעים סולידיים שמעדיפים תשואה בטוחה וישנם משקיעים שמוכנים לקחת סיכון בשביל לקצור רווחים גבוהים, יש כאלו שמעדיפים להשקיע קרוב לבית ואחרים מעדיפים להשקיע מעבר לים. אנחנו עושים את המיטב בשביל להקנות לכל סטודנט כלים להשקעה המתאימה עבורו.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.