לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ביטוח אלמנטרי ופנסיוני מאפשרים לכם לעבוד בסוכנויות הביטוח השונות ברחבי הארץ. הכשרה כסוכן ביטוח דורשת מעבר של מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. מדובר בתהליך שלוקח בין שנה וחצי לשנתיים, הכל בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במהלך קורס סוכן ביטוח אנחנו מכינים אתכם לארבעת המבחנים במקצועות היסוד ולשני המבחנים המקצועיים. הלימודים מתקיימים באופן פרונטלי או דיגיטלי בהתאם לצרכי הסטודנט.

סוכנות ביטוח לימודים


היתרון הגדול של לימודים אונליין במכללה הוא ההכנה המעשית לעבודה. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שיעזרו לכם לעבור את המבחנים בהצלחה יתרה. בנוסף לכך, מייד עם סיום הלימודים והסטאז' פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשותכם. אנחנו מתגאים בכך שהרוב המכריע של הסטודנטים שלומדים אצלנו במכללה, עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו.


כיום, הסטודנטים שלנו במכללה פונים ישירות ללימודים מקצועיים ומדלגים על התואר הראשון, לימודים מעשיים הם המפתח להצלחה בעבודה. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים כבר בסמסטר הבא.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר היא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע. אנחנו מזמינים לפגישת ייעוץ ראשונית עם יועצי הלימודים של המכללה, שם תקבלו את כל המידע הנדרש לפני ההרשמה. במהלך הייעוץ תוכלו לשאול כל שאלה שיש לכם בנוגע למסלול הלימודים ואפשרויות הפרנסה.


בתחום הפנסיוני עומדות לפניכם שלוש אופציות לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח. בתחום האלמנטרי העבודה כסוכני ביטוח היא האופציה המועדפת. אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו בשביל להתאים את תוכנית הלימודים אליכם. אנחנו עושים את המיטב בשביל להעניק לכל סטודנט שלנו יחס אישי והכוונה מעשית. הלימודים אצלנו מקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, הדגש שלנו הוא לימוד מעשי המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה כסוכני ביטוח.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.