לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים, מוסד פיננסי מתאים או כיועצים עצמאיים. כיום זוגות צעירים רבים ואנשים המעוניינים לקנות דירה, פונים ליועצים אובייקטיבים לשם קבלת משכנתא מהבנק. היועצים שעובדים ללא תלות בבנקים הם מצרך מבוקש מאוד בשוק העבודה. בהתאם לכך, מכללות רבות ברחבי הארץ מציעות מסלולי לימוד בתחום, המכשירים אנשי מקצוע לעבודה עם לקוחות.

יועץ משכנתאות לימודים


במסגרת הקורס יועץ משכנתאות אצלנו במכללה, אנחנו מלמדים אתכם את כל הדברים הנדרשים בשביל לעבוד במקצוע. הלימודים מתאימים עבור סוכני ביטוח שמחפשים להגדיל את מעגל הלקוחות וההכנסה, משקיעים ומתווכי נדל"ן המעוניינים להעניק שירות נוסף ללקוחות, יועצים עסקיים ומאמנים לכלכלת המשפחה. אנחנו פונים לכל מי שרוצה ללמוד להיות יועץ משכנתאות מקצועי, המסוגל לתת שירות מקיף ומלא ללקוחות. המטרה שלנו היא להכשיר את היועצים הטובים ביותר בשוק, ולהקנות לכם ידע עדכני על כל מסלולי המשכנתא. אצלנו תלמדו על כל הדרכים היצירתיות לבניית תמהיל משכנתא אידיאלי עבור הלקוחות. בסופם של הלימודים תקבלו אצלנו תעודה בייעוץ משכנתאות שתעזור לכם בקלות למצוא עבודה בתחום.

לימודי ייעוץ משכנתאות מידע רלוונטי עבורכם


לימודי ייעוץ משכנתאות מתקיימים ללא תנאי קבלה. מסגרת הקורס ייעוץ השקעות הפרונטלית מתקיימת במשך 15 מפגשים כל מפגש בן ארבע שעות אקדמיות. אנחנו מלמדים בסמסטרים מסוימים, קורס מקוון בייעוץ משכנתאות לטובת אלו מכם שלא יכולים להתפנות ללימודים פרונטליים. במהלך הקורס תתלוו לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים ותתנסו בעבודה עם מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. המטרה שלנו היא להעניק לכם הכשרה מקיפה ככל הניתן שתאפשר לכם לעבוד בכל הרבדים של המקצוע ולתת שירות מקיף ללקוחות שלכם.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים בייעוץ משכנתאות? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.