לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות עוזר לאלפי לקוחות מדי שנה להגשים את החלום לקניית נכס. כיום בהעדר רגולציה בתחום השכירות של דירות, הרוב המוחלט של הזוגות הצעירים בישראל מעוניינים לקנות דירה. אבל בשביל לעשות זאת בצורה חכמה, לנסח את הבקשה למשכנתא מול הבנקים ולהשיג את התנאים הטובים ביותר, צריך להכיר את השוק.

קורס משכנתאות מחיר


מסלולי המשכנתא המוצעים ללקוח דורשים היכרות עם תחומים כמו מיסוי וניתוח דוחות כלכליים. כמובן שאנשים שאינם מקצועיים בתחום לא תמיד מבינים את האותיות הקטנות. יועצי משכנתאות שעברו הכשרה בתחום ומספקים שירות אובייקטיבי ללקוח מנהלים עבורו את כל התהליך. היועצים מנסחים את הבקשה עבור הבנקים, בונים את תמהיל המשכנתא המתאים ומשיגים עבור הלקוח את התנאים הטובים ביותר שניתן.


קורס ייעוץ משכנתאות מספק עבור היועצים לעתיד את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי שמועבר על ידי אנשים שבאים מן השטח המכירים את התחום מבפנים. בהתאם לכך אנחנו מעניקים לסטודנטים שלנו ידע מעשי ברמה הכי גבוהה שניתן.

הכשרת יועצי משכנתאות לעבודה עם לקוחות


הכשרת יועצי משכנתאות לעבודה עם לקוחות מתאימה עבור כל מי שמעוניין לעבוד בתחום. אין תנאי קבלה מיוחדים לצורך הלימודים. בוגרי קורס יועץ השקעות עובדים כיועצים, מנהלי תיקים ומלווי פרויקטים. במהלך הלימודים אתם מקבלים הכשרה מעשית הכוללת פגישת ייעוץ באחד הבנקים בזמן אמת. בנוסף לכך תעבדו עם מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות ותתנסו בחישובים משמעותיים כבר במהלך הלימודים. המוטו שלנו הוא לימודים מעשיים המכינים אתכם לעבודה בתחום.


מעוניינים לקבל פרטים נוספים על הקורס ועל מועדי ההרשמה? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? אל תהססו, פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.