לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי משכנתאות משיגים עבור הלקוחות שלהם את התנאים הטובים ביותר מהבנקים. התפקיד של היועצים הוא לנסח את ההצעות עבור הבנקים, ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים. היועצים מנהלים את המשא ומתן עם מספר בנקים במקביל בשביל טובת הלקוח. הם מנסים להשיג את התנאים הטובים ביותר המתאימים כמובן ליכולות הפיננסיות של בני המשפחה.

קורס יועץ משכנתא

 


פגישות הייעוץ כוללות סקירה מקיפה של כל הנכסים הפיננסיים של בני המשפחה ובדיקה של יכולת ההחזר החודשית. אחד הדברים המשמעותיים ביותר בכל הנוגע לייעוץ משכנתאות הוא לעבוד בהתאם ליכולת הכלכלית של הלווים. לפעמים הצעה שנראית טובה על הנייר לא מתאימה ליכולת ההחזר של הלקוח. לכן, היועצים חייבים להיות עם יד על הדופק ולבדוק לעומק האם הלקוחות מסוגלים לעמוד בהתחייבויות שהם רוצים לקחת על עצמם. ההכשרה של יועצי משכנתאות מומחים לעבודה עם לקוחות, מתבצעת כיום באמצעות לימודי יועץ משכנתאות המועבר על ידי המכללות השונות ברחבי הארץ.

קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר


קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. קורס ייעוץ השקעות סוקר בצורה מלאה את כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ומקנה לכם כלים מעשיים לעבודה עם לקוחות. במסגרת הלימודים תתלוו גם לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים ותתנסו בעבודה באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח ומקנים לכם כלים מעשיים להשתלבות מהירה בעבודה בתחום. מייד עם סיום הלימודים תוכלו לעבוד במוסד פיננסי מתאים או להוסיף ייעוץ משכנתאות לעסק הפרטי שלכם. בוגרים רבים של המכללה עובדים בפועל כיועצי משכנתאות לאחר סיום הלימודים ומוצאים את מקומם במעגל התעסוקה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים להירשם ללימודים בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.