לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ביטוח בהגדרתו הוא הסכם שנועד להגן עליכם מפני סיכונים אפשריים. במהלך החיים ישנם אירועים בלתי צפויים שיכולים למנוע מאיתנו להמשיך לעבוד ולפרנס את בני המשפחה. בנוסף לכך, ישנם כמובן דברים שאינם תלויים בנו כגון שעת הזקנה, שאליה אנחנו צריכים להיות ערוכים כהלכה.

לימוד ביטוח חיים


ביטוח חיים נועד למקרה מצער שבו המבוטח נפטר בטרם עת. הביטוח מאפשר לבני המשפחה לשמור על אותה רמת חיים מלפני האירוע. בהתאם לכך, התשלומים החודשיים המופרשים לטובת הביטוח צריכים להתאים למטרה אותה הם משרתים, שמירה על איכות החיים. לכן צריך לבצע חישוב מדויק בנוגע לסכום המתאים להוצאה החודשית. בנוסף לכך, צריך לבדוק לעומק איזה ביטוח חיים הכי יעיל במקרה הנתון. את כל השיקולים הנדרשים מבצעים בעזרת סוכני ביטוח מקצועיים שעברו הכשרה מתאימה.


לימודי ביטוח חיים מכינים אתכם בהצלחה לבחינה של הממונה על הביטוח במשרד האוצר. תנאי הקבלה ללימודים הם קורס יסודות הביטוח. הלימודים מכשירים אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום ומספקים עבורכם את כל הכלים המעשיים הנדרשים לכך. במסגרת לימודי הביטוח במכללת אורין שפלטר, תוכלו לעשות את הקורס ביסודות הביטוח ולהכין את עצמכם בצורה מלאה ללימודי ביטוח חיים. תוכלו כמובן גם להתמחות אצלנו בביטוח אלמנטרי או פנסיוני ולהוסיף עוד נדבך משמעותי להכשרה המקצועית שלכם.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


לימודי סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר במסלול הפנסיוני או האלמנטרי, מכינים אתכם למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בהתאם לכך, אנחנו מקנים לכם את כל הידע הנדרש למעבר בהצלחה יתרה של המבחנים, כולל הכנה לסטאז' המתאים. אצלנו תלמדו את כל קורסי ההכנה במקצועות היסוד ועבור המבחנים המקצועיים. בנוסף לכך אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה מייד עם סיום הלימודים.


מעוניינים לקבל פרטים נוספים על מסלולי הלימוד אצלנו במכללה. אל תהססו לפנות אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.