לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ משכנתאות יכול לחסוך עבור הלקוחות מאות אלפי שקלים. היועצים יכולים להפוך את המשכנתא לרווחית עבור הלווים, ולהשיג עבורם תנאים מצוינים להלוואה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הריבית היא לא הפרמטר החשוב ביותר. לפעמים קיצור של תקופת המשכנתא, הוא החסכון המשמעותי.


היועצים בונים עבור הלקוחות את תמהיל המשכנתא האידאלי, ובודקים מהן יכולות ההחזר של הלקוח. בפגישה הראשונה הם יושבים עם הלקוחות, ומבינים מהם הצרכים שלו ומהן העתודות הכלכליות העומדות לרשותו. המטרה היא להתאים את ההלוואה ללקוח ולספק עבורו משכנתא בתנאים שהוא יוכל לעמוד בה. השלבים הבאים הם מחקר ובניית תמהיל המשכנתא הנכון ולבסוף גיבוש ההצעה והגשה שלה לבנקים.

ייעוץ משכנתא לימודים


יועצי משכנתאות הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש בשוק העבודה. לקוחות רבים שמעוניינים לחסוך בתשלומי המשכנתא, פונים ליועצים מובילים. בהתאם לכך ייעוץ משכנתא הפך לאחד מתחומי הלימוד המבוקשים אצלנו במכללה. מדי שנה אנחנו מכשירים עשרות יועצים לעבודה.

ייעוץ משכנתא, תנאי קבלה ותוכנית לימודים
קורס ייעוץ משכנתאות מקנה לסטודנטים ידע וכלים מעשיים להתמודד עם כל סיטואציה. הקורס משלב בפועל מעין התמחות עם יועצים בכירים ומנהלי תיקים. במהלך הקורס נלמד על כל מושגי היסוד בתחום המשכנתא, ונעבור על כל המסלולים הקיימים בשוק. בנוסף לכך נלמד על מסלולים והלוואות, ועל הקריטריונים לקבלת אשראי.


תוכנית הלימוד המגוונת והעשירה שלנו מכילה את כל הנדרש להתמקצעות בתחום. אין תנאי קבלה מיוחדים לצורך הלימודים. הלימודים פתוחים עבור כל מי שמעוניין ללמוד את התחום, ולרכוש מקצוע מכניס לחיים. הקורס מתאים גם לעצמאים בתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי.רוצים לדעת כמה מרוויח יועץ משכנתאות?


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.