לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משכנתא היא ההחלטה החשובה ביותר בחייו של כל זוג צעיר. השלב הראשון בתהליך הוא הגשת הבקשה לבנקים. בדרך כלל מגישים בקשה מנומקת לכמה בנקים ומחכים לתשובה מכולם. לאחר מכן משווים את ההצעות השונות ובוחרים את הבנק שהכי מתאים לצרכים של הלקוח. בשנים האחרונות ריבוי מסלולי המשכנתא והידע הרב הנדרש בשביל לבצע את ההחלטה הנכונה, מביא אנשים רבים לפנות ליועצים מקצועיים.

יועץ משכנתאות מנסח את ההצעה לבנקים עבור הלקוחות ובונה עבורם תמהיל משכנתא מתאים. אחד הדברים הכי חשובים הוא לנהל את המשא ומתן מול הבנק על תנאי המשכנתא. בהתאם לכך, יועצים מומחים יכולים לחסוך עבור הלקוחות עשרות אלפי שקלים בחשבון הסופי.


כיצד בוחרים את יועץ המשכנתא המתאים? קודם כל ישנם יועצים שעובדים במסגרת הבנק וישנם יועצים אובייקטיבים בלתי תלויים. צריך להבין שיועץ חיצוני מחויב אך ורק לטובת הלקוח. צריך לבדוק את הרזומה של היועצים ואת ההסמכה שלהם בתחום.


אצלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מכשירים כבר שנים רבות יועצי משכנתאות לעבודה עם לקוחות. במסגרת ההכשרה שלנו בתחום ייעוץ המשכנתאות אנחנו מקנים לסטודנטים שלנו ידע מקיף ועדכני המקנה להם יתרון משמעותי בשוק העבודה.

לימודי ייעוץ משכנתאות

הלימודים במכללת אורין שפלטר, מעניקים לכם תעודת סיום קורס יועץ משכנתאות. בהתאם לכך, הבוגרים שלנו נהנים מיתרון משמעותי בשוק העבודה. אצלנו הרוב המוחלט של הסטודנטים עובדים בפועל במקצוע אותו הם למדו. בוגרי הקורס עובדים כיועצים, מנהלי תיקים ומלווי פרויקטים. הלימודים במכללה מקנים לכם אישור להיות יועץ משכנתאות ולהגיש בקשות לבנקים. מייד עם סיום הלימודים תוכלו להתחיל בעבודה בתחום.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכנית הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים לקבל את הסילבוס המלא? פנו אלינו עוד היום אל יועצי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.