לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ייעוץ משכנתאות אינטרנטי מאפשר לכם לרכוש מקצוע והשכלה. כיום בעידן הדיגיטלי ניתן להעביר את כל החומר למתכונת מקוונת. כמו כן ניתן לבצע את כל הסדנאות ואת כל התרגילים ואת הלימוד המעשי באמצעים אלקטרוניים. הקורס מיועד עבור אנשים שמעוניינים ללמוד את המקצוע ואין להם את הזמן הנדרש ללימוד פרונטלי. קורס אינטרנטי זה נבנה במיוחד עבור אנשים שכבר נמצאים בשוק העבודה ובעלי משפחות שמעוניינים לרכוש השכלה מבלי להשקיע זמן וכסף בנסיעות למכללה. לימודים מקוונים היו ברירת המחדל בשנה וחצי האחרונות, אבל אצלנו במכללה הם לא רק ברירת מחדל. 

הקורסים המקוונים שלנו עוברים עדכון מדי סמסטר. אנחנו דואגים לשמור על רמת הוראה גבוהה ועל קשר אישי עם התלמיד גם במתכונת מקוונת. קורס ייעוץ משכנתאות מכין אתכם לעבודה עם לקוחות. לכן במהלך הקורס אנחנו שמים דגש על סימולציות ותיאורי מקרים ועל התנסות מעשית בעבודה. בנוסף לכך אנחנו מעדכנים את האתר שלנו שם תוכלו למצוא בכל עת חומרי העשרה נוספים.

ייעוץ משכנתאות הכנה לעבודה עם לקוחות

ייעוץ משכנתאות הוא אחד התחומים הכי חמים בשוק העבודה. כיום כל מי שלוקח משכנתא נעזר ביועצים מקצועיים. היועצים עוזרים ללקוחות לתכנן את הגשת הבקשה לבנקים, ולהשיג את התנאים הכי טובים עבור המשכנתא. כמו כן, הם עוזרים להם לבנות תמהיל משכנתא מדויק המתאים לצרכי המשפחה. יועצי משכנתאות צריכים להכיר תחומי דעת רבים, בנוסף לתחום המשכנתאות. במהלך הקורס שלנו נלמד לעומק על כלכלת המשפחה ועל ייעוץ לאנשים בשלב כל כך קריטי של החיים. כמו כן נלמד על מדד המחירים לצרכן ומדד תשומת הבנייה. נלמד על תחום המיסוי ועל חוזים ועל שורה ארוכה של נושאים שיעזרו לכם לתת שירות מקיף ללקוחות שלכם. תחום זה זמין במתכונת פרונטלית ומתכונת לימודים באינטרנט שמאפשרים לצרוך את התכנים בכל מקום ובכל זמן שתבחרו, תוך ליווי אישי ותרגול מעשי במהלך הלימודים שיעניק לכם ידע וניסיון רב לקראת היציאה לעבודה בתחום.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.