לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הממונה על הביטוח פועל במסגרת אגף נפרד במשרד האוצר. זהו אחד מן התפקידים המשפיעים והחשובים ביותר בעולם הביטוח. מפקח סוכני ביטוח עומד בראש אגף שוק ההון וחיסכון, ותפקידו לפקח על ההתנהלות התקינה של כל הסוכנויות וחברות הביטוח. כמו כן הוא אחראי לרגולציה בתחום. 

המפקח על הביטוח אחראי על פרסום הנחיות בנוגע להתנהלות כל הגופים הנמצאים תחת אחריותו. ההנחיות הן מסמכים מחייבים שכל חברות הביטוח והסוכנויות חייבים לעמוד בהם. כמו כן הממונה על הביטוח אחראי על כל הנושא של תלונות הציבור. הוא אחראי על שמירת האינטרסים של כל המבוטחים בכל הנוגע לקרנות הפנסיה, קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. המפקח אחראי על מיצוי הזכויות של המבוטחים והוא מספק עבורם מטריית הגנה כנגד ניצול של חברות הביטוח והסוכנויות השונות. עם סיום הלימודים במכללת אורין שפלטר נחבר אתכם עם חברות השמה בביטוח שיסייעו לכם להשתלב בשוק העבודה בתחום.

המפקח על הביטוח אחראי בין יתר התפקידים על רישיונות סוכני הביטוח והיועצים הפנסיוניים. סוכני ביטוח צריכים לעבור מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר בשביל להתמחות בתחום. עם סיום הלימודים ניתן להם רישיון עבודה. 

לימודי ביטוח רישיון והכשרה מקצועית לעבודה

לימודי ביטוח מתקיימים במשך שנה וחצי עד שנתיים. במכללה מגוון מסלולי לימוד ביטוח, אחד מהם הוא מסלול לימודי ביטוח פנסיוני. במהלכם על הסטודנטים לעבור שישה מבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה. במהלך הלימודים אנחנו מקנים לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה עם לקוחות בתחום. יש לנו מסלול לימודים בביטוח אלמנטרי ומסלול פנסיוני בביטוח, ייעוץ או שיווק בהתאם לצרכים שלכם. אנחנו ממליצים לכל מי שרוצה ללמוד את התחום לפנות אלינו אל יועצי המכללה. בפגישת הייעוץ הראשונה, נעבור אתכם על כל התוכניות השונות ונראה מהם הדרישות שלכם מבחינת השכר ומבחינת תנאי העבודה. חשוב לנו שכל סטודנט יבחר את המסלול המתאים ביותר עבורו ועבור הצרכים שלו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.