לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצים פנסיוניים מספקים שירות אובייקטיבי ללקוח במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. היועצים עוברים עם הלקוח על כל החסכונות הפנסיוניים שלו ובודקים אילו מסלולים אינם רלוונטיים יותר עבורו. ייעוץ פנסיוני חוסך עבור הלקוחות בתשלומים מיותרים ומאפשר להם לפרוש לגמלאות בצורה מכובדת. לצורך ההכשרה בתחום תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. ניתן כמובן ללמוד למבחנים באופן עצמאי. אבל, אין תחליף ללימודים מקצועיים במכללה מוכרת.

לימודי יעוץ פנסיוני במכללת אורין שפלטר


במסגרת ההכשרה שלנו עבור יועצים פנסיוניים, אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המבחנים, ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. כמו כן, תוכנית הלימודים שלנו היא המקיפה ביותר בתחום, והיא כוללת תרגולים וסימולציות והכנה פרקטית למבחנים. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר.


ייעוץ פנסיוני לימוד עצמי
בסיום הלימודים וההכשרה המעשית, אנחנו עוזרים לבוגרי המכללה למצוא עבודה בתחום. באמצעות פורטל המשרות שלנו המכיל עשרות משרות חדשות מחברות הביטוח והסוכנויות המובילים בארץ, תוכלו בקלות למצוא עבודה.

לימודי ייעוץ פנסיוני, תנאי קבלה


לימודי ייעוץ פנסיוני מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים, כל מי שמעוניין להצטרף אלינו למסלול הלימודים, מוזמן לעשות זאת בשמחה. הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית, בהתאם לנוחיות הסטודנט.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול ההכשרה שלנו בייעוץ פנסיוני? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.