לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מכללת אורין שפלטר, משיקה את אחת מתוכניות הלימוד המובילות ביותר בתחום הייעוץ הפנסיוני. בהתאם לכך, יש לנו צוות מעולה של מרצים שעובדים איתנו כבר שנים רבות. ההון האנושי של המכללה, הוא היתרון העצום שלה על פני מכללות אחרות בתחום יועץ פנסיוני לימודים. המכללה שלנו פתחה בשנים האחרונות מרכזי לימוד במקומות אסטרטגיים ברחבי הארץ. אחד מהם הוא הקמפוס שלנו באזור הצפון. 

לימודי ייעוץ פנסיוני בצפון, היא ההזדמנות שלכם לרכוש השכלה מקצועית. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה, לתפקיד של יועץ פנסיוני במסגרת הבנקים או כיועצים פנסיוניים פרטיים. ההכשרה שלנו כוללת הכנה מלאה לבחינות של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. כמו כן, אנחנו עוזרים לסטודנטים שלנו למצוא את הסטאז' ההולם ביותר את הצרכים שלהם. בנוסף לכך, בסיום הלימודים הסטודנטים נהנים מפורטל המשרות העשיר שלנו. 

אנחנו המכללה עם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר בבחינות, ועם רוב כמעט מוחלט של סטודנטים שעובדים בפועל במקצוע אותו רכשו. אם אתם מחפשים מקום להתחיל בו את הקריירה המקצועית שלכם בתור משווק פנסיוני, הגעתם אל המקום הנכון. 

תוכנית לימודים ותנאי קבלה

תנאי הקבלה לתוכנית מאוד פשוטים 12 שנות לימוד ותעודת בגרות. מעבר לכך אין צורך להסתבך עם פסיכומטרי. תוכנית הלימוד שלנו כוללת ארבעה קורסי יסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן אנחנו מכינים אתכם לשני מבחני הגמר במקצועית א' ובגמר פנסיוני. את ההתמחות בתחום תוכלו להתחיל מיידית לאחר סיום ארבעת קורסי היסוד. המכללה שלנו עושה את המיטב בשביל להתאים את תוכנית הלימודים לסטודנט. בהתאם לכך קצב הלימוד נקבע בהתאם לצרכים שלכם. את המסלול תוכלו לסיים בשנה וחצי או שנתיים. כמו כן יש לנו מערך שלם של קורסים מקוונים, לטובת סטודנטים עסוקים. בנוסף לכך, בסמסטרים מסוימים יש לנו קורסים היברידיים. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.