לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למרות המשבר של השנה האחרונה, בחודש אוגוסט שנת 2021 חלה עלייה משמעותית בהיקף המשכנתאות החדשות. זינוק של 77% לעומת חודש אוגוסט בשנה הקודמת. היקף המשכנתאות עמד על 11.9 מיליארד לחודש אוגוסט בלבד! בהתאם לכך, שוק הנדל"ן מתאושש במהרה מהתנודות החדות של השנה וחצי האחרונות. כמו כן ייעוץ משכנתאות נמצא במגמת עלייה. 

ייעוץ משכנתאות הפך בשנים האחרונות לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. לימודי יועץ משכנתאות בחיפה, מקנה לסטודנטים תושבי הצפון ידע וכלים מעשיים, להתמודד עם כל עסקה. עסקה המתמקדת בכל הפרמטרים הנדרשים. התמקדות בריביות, בצרכי משק הבית, בשינויים בחיים, הכוללים לידה והגדלת המשפחה ובעיקר בבחירה נכונה בין המסלולים השונים. 

יועצי משכנתאות, עזרה בקבלת ההחלטה הנכונה

בישראל בניגוד למדינות אחרות באירופה אין חוקי שכירות המגינים על הדיירים מפני העלאת מחירים. לכן זוגות צעירים רבים אינם יכולים לגור בשכירות. הם זקוקים ליציבות ולכן הם מעדיפים לקנות דירה. צעירים אלו זקוקים לעזרה מקצועית, לפני לקיחת החלטה כל כך גורלית בשלב כל כך מוקדם של החיים. כאן נכנסים לתמונה יועצי משכנתא מומחים, שעוזרים להם לקבל את ההחלטה הנכונה. 

אם אתם רוצים להצליח בתחום אתם חייבים להראות בקיאות ויעילות במאה אחוזים. הביקוש לתחום נמצא במגמת עלייה ועימו גם התחרות. אצלנו לומדים באופן מעמיק על 32 המסלולים הנמצאים במשק. אנחנו גם מקיפים את כל תחומי הידע הנלווים הנדרשים לצורך קבלת החלטה מושכלת בתחום.

מכללת אורין שפלטר מקנה לכם את כל הכלים לבניית תמהיל משכנתא אידיאלי לטובת הלקוחות שלכם. המטרה שלנו להכשיר יועצי משכנתאות מובילים לעבודה עם לקוחות. אנחנו מלמדים אתכם לתת שירות מושלם ללקוח. כך שתוכלו להצטרף בבוא היום לרשימת יועצי משכנתאות מומלצים בישראל. ככל שתתנו שירות טוב יותר, העמלות שלכם יגדלו בצורה משמעותית מכל עסקה! היתרון הגדול שלנו הוא התמקדות בפרקטיקה, אצלנו לא תלמדו נוסחאות ותיאוריות בלבד, אלא תרכשו כלים מעשיים להצלחה בשוק העבודה.

צרו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו למידע נוסף והרשמה. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.