לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רישום סוכני ביטוח, עבור סוכן ביטוח אלמנטרי ופנסיוני ויועצים פנסיוניים, נדרש בשביל קבלת רישיון העבודה. כמו כן, ההרשמה לבחינות הגמר, מתבצעת גם היא, באמצעות הרשמה באתרים הממשלתיים הנדרשים.

סוכני ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, נדרשים לעבור שישה מבחנים. ארבעת מבחני היסוד זהים בשני המסלולים. על הלומדים לעבור את הבחינות ביסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון. בנוסף למבחני היסוד בכל תחום, עליכם לעבור שתי בחינות נוספות. עבור סוכן ביטוח כללי, עליכם ללמוד ביטוח רכוש וביטוח תאונות. עבור לימודי ביטוח פנסיוני, עליכם ללמוד, מקצועית א' וגמר פנסיוני. לאחר המעבר של ארבעת מבחני היסוד, אפשר להתחיל כבר בסטאז' של חצי שנה.

הלימודים של כל מסלול נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים, הכל בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. המבחנים שעליכם לעבור, מתקיימים על ידי משרד האוצר והרשות לניירות ערך. אין צורך בידע מקדם בשביל להירשם ללימודים, אבל סטודנטים עם תארים בתחומים רלוונטיים, פטורים מחלק מבחינות היסוד או מכולם.

סוכני ביטוח בישראל, חייבים להיות מורשים על ידי החוק. במכללה שלנו אנחנו מכינים אתכם בצורה יסודית למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים במסלול לימודי ביטוח אלמנטרי ופנסיוני, עד לקבלת התעודה. כמו כן יש לנו שירות מיוחד של עזרה לסטודנטים, במציאת עבודה לאחר סיום הלימודים.

שילוב של ביטוח אלמנטרי ופנסיוני

הלימודים אצלנו במכללה, מכינים אתכם לעבודה בתחום הביטוח הפנסיוני או האלמנטרי ואף מאפשר לכם קורס יסודות הביטוח. חלק מהסטודנטים שלנו משלבים את שני התחומים, בשביל להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה. לומדים אצלנו סוכנים פנסיוניים המעוניינים ללמוד גם ביטוח אלמנטרי, ולפנות לקהל לקוחות גדול יותר. כמו כן לומדים אצלנו סוכני ביטוח אלמנטרי, המעוניינים לתת שירות מקיף בתחום הפנסיוני. בשני המקרים מדובר ביתרון עצום שהרי מבחני היסוד זהים בשני התחומים. כל מה שעליכם ללמוד זה שני קורסים ועוד סטאז' של חצי שנה

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.