לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ השקעות, הוא אחד התחומים החמים ביותר אצלנו במכללה. שוק ההון מחכה לכם מעבר לפינה עם קורס ייעוץ השקעות וניהול תיקים. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה, למבחנים של הרשות לניירות ערך. בנוסף לכך לשם קבלת רישיון ייעוץ השקעות, עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה.

במהלך הקורס, נחקור לעומק את לימודי ייעוץ השקעות ונרכוש ידע מעשי בהבנת תהליכים כלכליים. נלמד על שוקי ההון בארץ ובעולם, ונתמקד בעיקר בניהול נכון של הכספים. הקורס שלנו מתאים במיוחד עבור אנשים המעוניינים להתחיל להשקיע ולייעץ לאחרים, ולאנשים שעובדים כבר בתחום וזקוקים להכשרה המתאימה ולתעודה. בקורס תלמדו על ניירות ערך ועל אתיקה מקצועית, תעברו קורס מבוא לכלכלה ויסודות החשבונאות. תלמדו סטטיסטיקה ומימון וניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. הלימודים אצלנו במכללה, מכוונים לעולם המעשה. אתם לומדים את התיאוריה הנדרשת, בשביל לעבור בהצלחה את המבחנים. כמובן שהלימוד מעמיק ויסודי אבל הוא לוקח בחשבון את העובדה הפשוטה, שבסיום הלימודים את צריכים לדעת איך להשקיע הלכה למעשה.

 

יועץ השקעות הדרך הבטוחה להגדלת ההכנסה

יועצי השקעות, המתמחים בניירות ערך ובנכסים פיננסים, עוזרים ללקוחות לתכנן בצורה מדויקת את ההשקעה. בעזרת הידע המקצוע שתרכשו אצלנו במהלך הלימודים, תוכלו לתת ייעוץ איכותי ומעמיק לקהל הלקוחות שלכם. ככל שתתמקצעו יותר בקורס השקעות נדל"ן, כך תוכלו לגבות עמלות גבוהות יותר על השירות. על היועץ להיות בקיא במצב השוק בכל רגע נתון, ולהכיר את כל החידושים המרכזיים של השנה האחרונה. בהתאם לכך אנחנו מתמקדים בקורסים שלנו בחומר עדכני המותאם למצב השוק כיום. בנוסף לכך אנחנו מעניקים לכם כלים משמעותיים, ללמוד בעצמכם את כל החידושים הנדרשים תוך כדי עבודה. הצטרפו עוד היום אל קהל הסטודנטים שלנו, והתחילו כבר מחר להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.