לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ייעוץ פנסיוני, עוזר לאנשים לתכנן בצורה מלאה את רגע הפרישה. בעולם של ימינו, תכנון פרישה מתחיל בשלבים מוקדמים של כניסה למעגל העבודה. בהתאם לכך אנשים מבינים כבר בגיל צעיר, שהם צריכים לתכנן את העתיד שלהם. הם צריכים לדאוג להפקדות פנסיוניות מדי חודש בחודשו. הם חייבים לתכנן בעצמם את ההפקדות ואת הביטוחים השונים, והם לא יכולים להסתמך על המעסיקים.

לימודי ייעוץ פנסיוני כוללים שלוש קטגוריות של מוצרים פנסיוניים שיש לקחת בחשבון. קרנות פנסיה, ביטוחי מנהלים וקופות גמל. בתוך כל קטגוריה של הביטוחים השונים, יש מגוון רחב מאוד של אפשרויות. כל ביטוח מתאפיין ברמת סיכון מסוימת, אותה יש לקחת בחשבון לפני ביצוע ההחלטה. השלב הראשון בתכנון נכון הוא בירור עם העמית מהן ההעדפות שלו. ייעוץ פנסיוני לוקח בחשבון את הצרכים הספציפיים של הלקוח.

במכללה שלנו אנחנו מכשירים מדי שנה עשרות יועצים מובילים. בשנים אחרונות פתחנו קורסים במקומות שונים ברחבי הארץ. אחד הקורסים המובילים שלנו הוא, לימודי ייעוץ פנסיוני בחיפה. הלימודים מתקיימים באווירה נוחה ומאפשרים לכן לרכוש מקצוע בצורה מהירה ויעילה.

 

לימודי ייעוץ פנסיוני מידע רלוונטי למתעניינים

הלימודים נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. בין אם בלימודי ביטוח אלמנטרי או פנסיוני צריך לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחני יסוד ביסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון, ועוד שני מבחנים במקצועית א' וגמר פנסיוני. במהלך הלימודים לאחר ארבעת מבחני היסוד, תוכלו להתחיל בסטאז' של חצי שנה. בסיום הלימודים תקבלו רישיון ייעוץ שיווק פנסיוני.


אצלנו במכללה, אנחנו מכשירים אתכם בצורה מקיפה, למעבר בהצלחה של כל המבחנים הנדרשים. הסטודנטים שלנו מקבלים הכשרה מעשית מכוונת לתעסוקה. כמו כן בסיום הלימודים תוכלו להיעזר בפורטל שלנו למציאת עבודה. הרוב המכריע של הסטודנטים שלנו עובדים בפועל בתחום שלמדו

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.