לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ביטוחים, מכינים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. סוכני ביטוח פנסיוני או אלמנטרי, נותנים שירות מקיף לאלפי לקוחות מדי שנה. בהתאם לכך, המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעים מסלולי לימוד בביטוח אלמנטרי ופנסיוני, בנוסף לקורסי הכנה למבחנים של משרד האוצר והרשות לניירות ערך.

התחומים המרכזיים הנלמדים אצלנו במכללה, הם לימודי ביטוח אלמנטרי או פנסיוני. אבל במסגרת לימודי ביטוחים, יש מסלולים רבים נוספים. תוכלו להתמחות בייעוץ פנסיוני, לעשות קורס מקצועי של חיתום רפואי או לקחת קורס מקצועי בביטוח ימי. כל המסלולים השונים, מפורטים אצלנו בדף הבית של המכללה. שם תוכלו להתרשם מהיצע הקורסים הנרחב שיש לנו בתחום.

תחום הביטוח דורש השכלה מתאימה בתחומי דעת שונים ומגוונים. על סוכן הביטוח להיות בקיא בתחום המשפט, הכלכלה, מדע המדינה והעסקים. כמו כן עליו לדעת איך לעבוד עם לקוחות, ולתת שירות ברמה הכי גבוהה שניתן. עבודה עם לקוחות דורשת מיומנות בין אישית.

 

אנחנו שמים דגש מיוחד על הניסיון המעשי. במהלך הקורסים שלנו תלמדו איך לבצע עסקאות בפועל ואיך להתמודד עם התנגדויות של לקוחות. המרצים שלנו אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, עומדים לרשותכם בנוגע לכל שאלה. במהלך הקורס תוכלו לפנות אליהם באופן אישי וללמוד מהניסיון המקצועי רב השנים שלהם.

ביקוש לסוכני ביטוח וייעוץ פנסיוני

בשנים האחרונות, הדרישה לסוכני ביטוח איכותיים עולה מדי שנה. סוכני ביטוח אלמנטרי או פנסיוני הם מקצוע מבוקש מאוד בשוק העבודה. כל אחד כיום עצמאי או שכיר, נעזר בשירותיו של סוכן ביטוח מיומן בוגר קורס יסודות ביטוח. לקוחות הזקוקים לעזרה בנוגע לפנסיה או בנוגע לביטוחי חיים או רכוש, יפנו תמיד לאיש מקצוע מתאים. במכללה שלנו אתם מקבלים תעודה המכשירה אתכם לעבודה. כמו כן לאחר ההתמחות אנחנו עוזרים לכם במציאת תעסוקה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.