לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי יועץ משכנתאות, מקנים לכם מקצוע מכניס בזמן קצר. בנוסף לכך, התשלום על הלימודים אינו גבוה במיוחד. העניין המרכזי הוא כמובן, שבסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה מתאימה. השכר שלכם יכסה במהרה על התשלום עבור הלימוד, ויקנה לכם עבודה בטוחה למשך שנים ארוכות וטובות. בקורס יועץ משכנתאות לימודים נוחים וגמישים עבור חתך אוכלוסיה רחב, ישנם מסלולי לימוד מותאמים עבור כל אחד מכם שמעוניין ברכישת מקצוע מבוקש לעתיד.

קורס ייעוץ משכנתאות עלות

הלימודים מכשירים אתכם לתת ייעוץ איכותי ומקצועי, לאלפי לקוחות מדי שנה. כל הבוגרים שלנו משתלבים בעבודה, במסגרת הבנקים וחברות הייעוץ השונות. אנחנו מתמקדים בכל התחומים הרלוונטיים ללימוד. תחומי המימון והמיסוי על עסקאות נדל"ן, כל תחום הביטוחים ושיווק ומכירות. יועץ בכיר חייב להיות בעל ידע מקיף בכל התחומים המשיקים. לכן אנחנו עובדים עם שורה של מרצים מעולים, אנשי מעשה מקשת רחבה של מקצוענים. רואי חשבון, סוכני ביטוח ומומחים בתחום הפיננסי.
נושאי הלימוד המקיפים שלנו, מכילים קורסי מבוא במימון משכנתאות, הכוללים את כל מושגי היסוד הנדרשים. כמו כן תלמדו לעומק על תמהיל משכנתא ועל כל סוגי המיסוי על מקרקעין. הלימודים היסודיים אצלנו במכללה, מכינים אתכם ישירות לשוק העבודה ולעבודה עם קהל ומול הבנקים. תלמדו איך להתנהל נכון מול הלחץ של הבנקים ומול הלקוחות ולתת שירות ברמה הכי גבוהה שניתן. שירות איכותי ומקצועי המכוון לטובת הלקוח. קורס ייעוץ משכנתאות במכללה יעניק לכם ידע וארגז כלים מעשי להשתלבות בתחום בצורה האפקטיבית והמהירה ביותר. 

ייעוץ משכנתאות קהל יעד

קהל היעד המרכזי הוא כמובן אנשים שרוצים להתמקצע בתחום. אבל בנוסף לכך אנחנו פונים אל משקיעים, יזמים ומתווכי נדל"ן, המעוניינים להעמיק את הידע המקצועי שלהם. אנחנו מתמקדים במימון ובגיוס של מקורות לעסקאות, מה שמאפשר לקהל רחב ומגוון להפיק תועלת מהקורס. הקורסים שלנו מתאימים גם למומחים לכלכלת המשפחה, יועצים עסקיים, מאמנים ואנשי ביטוח. בין הסטודנטים שלנו תמצאו גם המון אנשים המעוניינים בהסבה מקצועית. מורים בשנת שבתון ואנשים מהתחום הפיננסי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.