לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועץ פנסיוני עוזר ללקוחות שלו לקבל את ההחלטות המועילות ביותר עבורם. ייעוץ מקצועי יכול לחסוך אלפי שקלים בשנה על ביטוחים לא יעילים ולא מתאימים לצרכי המשפחה. באמצעות קופות פנסיה איכותיות המנוהלות היטב, משפחות רבות מסוגלות לשמור על אותו אורח חיים. ההורים מסוגלים לדאוג לעצמם ולהמשך העזרה לילדים שלהם, במקרה של חתונה, קניית דירה או כל אירוע אחר כנדרש.

קורס יועצים פנסיוניים במכללה שלנו, מכשיר אתכם לאחד המקצועות המתגמלים ביותר בשוק העבודה. אם אתם עובדים כסוכני ביטוח עצמאים, לימוד ניהול אצלנו יעזרו לכם לשדרג את ההכנסה. מסלול לימודי ייעוץ פנסיוני במכללה יכשיר אתכם בצורה הטובה ביותר לתפקידים השונים בתחום תוך ליווי אישי ומתן ארגז כלים מעשי וידע להצלחה בתחום. הקורסים שלנו מיועדים גם לקהל רחב שמעוניין לעבוד בתחום או לעובדי בנקים וסוכנויות ביטוח. אם אתם מעוניינים במידע נוסף פנו אלינו עוד היום.

 

קורס יועצים פנסיוניים

 

עבודה עם לקוחות

אחד הדברים המרכזיים שאנו מדגישים בקורסים שלנו הוא העבודה עם לקוחות. ההתאמה של פוליסות הביטוח ללקוח היא לא רק עניין טכני, מדובר כאן בתקשורת אישית בין בני אדם. בלימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים לומדים לייעץ בצורה מתאימה כדי לדעת איך לעבוד עם אנשים. איך להתמודד באופן הטוב ביותר עם הצרכים האישיים של כל אחד. לפעמים אנשים יכולים להתעקש על תשלומי ביטוח או תשלומים לקרנות וקופות גמל שאינם משתלמים עבורם. היועץ הוא איש מקצוע אובייקטיבי שאמור להוביל את הלקוח להחלטה, אבל הוא לא מחליט עבורו.

במקרים כאלו צריך לדעת איך להציג בצורה נכונה את האופציות השונות ואיך לדבר אל הלב של הלקוחות. אצלנו תלמדו את כל הנדרש בשביל לנהל תקשורת מעולה עם הקליינטים שלכם.אצלנו בקורס אנחנו שמים דגש על סימולציות ותיאורי מקרים בשביל להכין אתכם ישירות לעבודה מול לקוחות. המרצים שלנו, כולם אנשי מקצוע מעולים, מכירים את התחום כבר שנים רבות. הניסיון האישי שלהם עומד כולו לרשותכם בכל עת.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.