לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


בשנים האחרונות המכללה שלנו מציעה לציבור החרדי קורסים ותוכניות לימוד לשדרוג מקצועי. הקורס שלנו ללימודי ייעוץ פנסיוני הוא ללא תנאי קבלה והוא מאפשר לכם ללמוד את אחד המקצועות הנדרשים כיום בעולם הפיננסי. לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים הוא קורס ייחודי המותאם במיוחד עבורכם, עם מרצים מעולים ותוכנית לימודים מלאה ועשירה.


משך הלימודים הוא כשנה וחצי עד שנתיים בהתאם לקצב הלימוד שלכם. הלימודים כוללים 595 שעות אקדמיות. בסיום הלימודים עומדות לפניכם אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות. בהתאם לצרכים שלכם ולהעדפה האישית תוכלו להשתלב כעובדים במסגרת הבנקים, בחברות וסוכנויות ביטוח או לעבוד כעצמאים. בכל אחד ממקומות העבודה תוכלו לשלב לימודי רישיון פנסיוני עם שיווק ולהרחיב את מעגל ההכנסה.

 

 לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים



יועץ פנסיוני הוא איש מקצוע אובייקטיבי המייעץ ללקוחותיו בנוגע לתוכניות הפנסיה השונות. היועץ עוזר ללקוחות לעשות סדר בכל הביטוחים שברשותו כולל עזרה עם קופות הגמל השונות. באמצעות ייעוץ איכותי תוכלו לחסוך ללקוחות שלכם סכומים נכבדים על תשלומים מיותרים. לעומת זאת משווק פנסיוני עובד בחברת ביטוח ומשווק פוליסות ביטוח ללקוחות.הלימודים אצלנו במכללה מאפשרים לכל בוגר שלנו להשתלב מיידית בשוק העבודה. אנחנו שמים דגש על לימוד אינטראקטיבי המכיל תיאורי מקרים וסימולציות. המרצים שלנו כולם אנשי מקצוע מעולים עם ניסיון של שנים בתחום.

ייעוץ נכון וחסכון

אנשים רבים מנסים לחסוך בתשלומים של הפנסיה ומעדיפים להפקיד פחות בשביל להשאיר לעצמם יותר לשוטף. במקרים רבים הניסיון לחסוך כספים בהווה בא על חשבון העתיד. אנשים אחרים מוציאים המון כספים על תוכניות ומסלולים שאין להם צורך בכלל. במיוחד עבור ביטוחים שלא מתאימים עבורם. ייעוץ נכון ואיכותי מאפשר ללקוחות שלכם לבחור בתבונה. למצוא קורס יועץ פנסיוני תנאי קבלה שמתאים עבורכם ויאפשר לכם בשעת הצורך לחיות בכבוד. בזמן היציאה לפנסיה כולנו חייבים להבטיח לעצמנו הכנסה ראויה. חיים בכבוד לעצמנו ולבני המשפחה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.