לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא



רוצים ללמוד מקצוע מכניס באווירה נעימה עם מרצים מעולים? לימודים במכללת אורין שפלטר בצפון הוא המקום עבורכם. לימודי ייעוץ פנסיוני באזור הצפון באחת המכללות הטובות ביותר בארץ היא חוויה לימודית ממדרגה ראשונה. בנוסף לכך בסיומו של הקורס תקבלו תעודה של יועץ פנסיוני מומחה. יועצים פנסיונים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים. התפקיד כולל ייעוץ מקצועי לאנשים בכל הנוגע לחסכון הפנסיוני שלהם. קופות גמל וקרנות פנסיה, קרנות השתלמות וביטוחי מנהלים. הסוכן מבצע תמהיל מוצרי חסכון פנסיוניים בהתאם לפרמטרים הכוללים, מצב משפחתי, מאפיינים של הלקוח, הצרכים שלו וההעדפות ופרמטרים נוספים הקשורים לתיק ההשקעות. במסלול לימודי ייעוץ פנסיוני תקבלו הכשרה מקצועית מקיפה אשר במהלכה תרכשו כלים וידע עיוני ומעשי שיסייע לכם להשתלבות מהירה ואפקטיבית בתחום.

הידע הנדרש בשביל לעבוד בתחום כולל הבנה מעמיקה של כל נושא הביטוחים והמיסוי וידע מקיף על שוק העבודה. אם אתם סוכני ביטוח, הייעוץ הפנסיוני יכול לשדרג בצורה משמעותית את העסק שלכם. קורס יזמות נדלן פתוח לכל מי שמעוניין ללמוד את התחום. בשנים האחרונות לא רק עובדי בנקים וסוכנויות ביטוח נרשמים ללימודים. היום זהו אחד התחומים הנלמדים ביותר אצלנו במכללה.

 

 ייעוץ פנסיוני לימודים בצפון

 

יועצים פנסיוניים וכלכלת המשפחה

הפקדות לפנסיה הן הביטחון הכלכלי של משפחות רבות בישראל. ניהול נכון של כלכלת המשפחה כולל גם את ההפקדות החודשיות עבור הביטוחים וקרנות הפנסיה. לקוחות רבים משלמים סכומים לא הגיוניים לקרנות הפנסיה השונות. יועץ פנסיוני מומחה הוא מצרך מבוקש בשוק העבודה. היועצים יכולים לחסוך עבור הלקוחות שלהם אלפי שקלים עבור ביטוחים לא משתלמים. קורס יועצים פנסיוניים מביא לסיפוק מהעבודה שהוא אחד הדברים המשמעותיים בתחום. העזרה ללקוחות בחסכון החודשי, מאפשרת למשפחות רבות לפרוש בצורה מכובדת. לאחר שנים רבות של עבודה זה מגיע להם בזכות. העבודה שלכם כיועצים משמעותית עבור הקליינטים שלכם ובעיקר מאפשרת להם לשמור על רמת חיים גבוהה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.