לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יועץ משכנתאות חיפה הוא אחד הקורסים המובילים של המכללה שלנו. ייעוץ משכנתאות הוא מקצוע אטרקטיבי ביותר שצובר תאוצה רבה עם השנים. היום כל מי שלוקח משכנתא דרך הבנק עושה זאת באמצעות ייעוץ מקצועי. ההתחייבות למשכנתא ארוכת טווח, מחייבת שיקול דעת רציני בנוגע לתוכניות השונות. יש כל כך הרבה ערוצי משכנתא בשוק ורק יועץ מקצועי יכול לעשות ללקוחות לעשות סדר בבלגן.
התאמה של סוג המשכנתא למשפחה דורש ידע בתחומים רבים ונרחבים שאת כולם תלמדו בקורס. הקורס שלנו מנוהל על יד אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. אנחנו עובדים עם מגוון של מרצים מתחום האשראי והבנקים, עורכי דין בכירים בתחום המקרקעין, מומחים מתחום הביטוח ושמאי מקרקעין, אנשי נדל"ן ומכירות.
אנחנו מאמינים ששילוב כל כך מגוון של אנשי מקצוע, הכרחי ללימוד בתחום. הדגש המרכזי שלנו הוא על לימוד מעשי, המכוון אתכם להשתלבות מהירה בשוק העבודה.
תוכנית הלימודים שלנו כוללת הרצאות פרונטליות ליועץ משכנתאות לימודים בצפון באזור המגורים שלכם בחיפה. הלימוד המעשי כולל תרגילים וסימולציות, דיונים, פרקטיקום והדרכה מעשית. אנחנו נתרגל במהלך הקורס עבודה מעשית באמצעות מחשבוני הלוואה ומשכנתא. בסיום הקורס יהיו בידכם כל הכלים הנדרשים להתחלת העבודה.

צוות ההוראה של המכללה שלנו
מכללת אורין שפלטר עובדת עם טובי המומחים בתחום המשכנתאות. צוות ההוראה שלנו כולל אנשי מעשה שעובדים בתחום כבר שנים רבות. עובד איתנו יועץ משכנתאות בכיר שעומד לרשותכם בכל שאלה ומעביר לכם את הידע המקצועי שלו בצורה מרתקת. עובדים איתנו רואי חשבון מובילים ואנשי פיננסים מהטובים ביותר בתחום. המכללה שלנו מספקת קורס יועץ משכנתאות בחיפה ברמה הכי גבוהה שניתן על ידי צוות מיומן שעומד כולו לרשותכם. אנחנו מאמינים שבסיום הלימודים תוכלו בקלות לקצור את הפירות ולעבוד באחת החברות המובילות בשוק.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.