לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

במכללת אורין שפלטר אנחנו משלבים בין לימודי השקעות וניהול תיקים. יועצי השקות עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים ומייעצים ללקוחות בנוגע לתיק ההשקעות שלהם. על היועץ לפעול באובייקטיביות ולהמליץ בהתאם לטובת הלקוח. יועצי השקעות אינם אחראים על שיווק המוצרים ואין להם זיקה למוצרים אותם הם מנהלים.
מנהלי תיקים מנהלים בדרך כלל את ההשקעות של הלקוחות שלהם, בשונה מיועצים הם מבצעים פעולות קנייה ומכירה של ניירות ערך. הקניה והמכירה מתבצעת בהתאם לשיקול דעתו של הלקוח. קורס יועץ השקעות במכללה יכשיר וימקצע אתכם בצורה הטובה ביותר להשתלב בתחום ההשקעקות וניהול התיקים מאחר ואנו משלבים בלימודים התנסות מעשית ולא רק למידה עיונית. מקצוע נוסף שמשולב במסלול הלימודים שלנו הוא משווק השקעות. המשווק עובד בדרך כלל בבתי השקעות והוא עובד מול יועצי הבנקים ומול לקוחות ישירים. תפקיד המשווק הוא מכירה ויש לו זיקה למוצרים הנמכרים.


במסלול הלימודים שלנו אין תנאי קבלה, כל החומר הנדרש נלמד אצלנו בצורה מקיפה במהלך התוכנית. הלימודים כוללים קורסי הכנה למבחנים הנדרשים על ידי הרשות לניירות ערך לשם קבלת הרישיון. בסיום הלימודים תוכלו לקבל רישיון לייעוץ או שיווק השקעות ורישיון לניהול תיקים.
קהל היעד עבור הלימודים הוא בדרך כלל עובדי בנקים או אנשים שעובדים בבתי השקעות אבל הוא פתוח לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע או לבצע הסבה מקצועית. הלימודים נמשכים במשך שנה וחצי או שנתיים בהתאם לקצב הלימוד המתאים לסטודנט.

שכר התחלתי ליועץ השקעות, משווק ומנהל תיקים
השכר ההתחלתי עבור יועץ השקעות מתחיל עם 8000 ש"ח לחודש עם צבירת ניסיון בעבודה השכר יכול להגיע עד 16,000 בחודש ליועץ השקעות בכיר. משווק השקעות מתחיל גם הוא עם שכר התחלתי של 8000 ש"ח בחודש והוא יכול להגיע לשכר של 20,000 ללא בונוסים ועמלות. למנהל תיקי השקעות שכר משתנה בהתאם להכשרה ולזמן הוותק בתחום וכן בהתאם לטיב השירות שהיועץ נותן ללקוחותיו. מנהלי תיקי השקעות מתחילים עם שכר התחלתי גבוה של 10,000 ש"ח והם יכולים להגיע למשכורת של 24,000 ש"ח בחודש עבור משרה של ניהול בכיר ועד 35,000 ש"ח בחודש עבור משרה של ניהול מחלקת השקעות. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.