לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח בעולם העבודה של ימינו הם חוד החנית של עולם הביטוחים. סוכן הביטוח מתאים עבור הלקוחות את הפוליסה המתאימה ובתהליך משותף עוזר להם למצוא את הטוב ביותר עבורם. ביטוח הוא אחד המקצועות הנחשקים ביותר בשוק העבודה, זהו מקצוע יציב שמאפשר הכנסה קבועה. לימודי ביטוח כוללים נושאים שונים ומגוונים והכנה פרטנית למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הלימודים כוללים לימודי משפט עסקי ומסחרי, דיני הביטוח וקורסים נוספים בהתאם לדרישות של משרד האוצר. לצורך המבחנים נלמדים הקורסים הבאים, סטטיסטיקה ומימון, יסודות החשבונאות, ניהול תיקים וניתוח ניירות ערך, קורס מבוא לכלכלה ולימודים של הענף הפנסיוני. כל מכללה או מוסד לימודים, המכשיר סוכני ביטוח מקצועיים, יכולים להחליט בהתאם ללימודים קודמים של המועמד, על פטור עבור קורסים מסוימים. לדוגמא אם סיימתם תואר בכלכלה לא תצטרכו לעשות חלק מהקורסים הנדרשים.

סוכן ביטוח אלמנטרי
הקורס המכשיר סוכני ביטוח אלמנטריים אורך כ-450 שעות לימוד אקדמאיות. מסלול לימודי ביטוח רכוש אלמנטרי הוא מסלול תובעני הדורש השקעה רבה שמשתלמת בהחלט בסוף הלימודים. לאחר הקורס, הבחינות וקבלת הרישיון, הבוגרים זוכים לעבוד באחד המקצועות הבטוחים ביותר בשוק. כיום כמעט כל אדם שנמצא במעגל העבודה זקוק לסוכן ביטוח שיעזור לו לקבל את ההחלטה הנכונה.
ביטוח אלמנטרי הוא ביטוח מפני סיכון לרכוש או סיכון לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. זהו אחד הביטוחים הנפוצים ביותר בשוק והוא כולל ביטוח רכב, ביטוח דירה וביטוח נסיעות לחו"ל כולל ביטוח ימי ואווירי. אחד הביטוחים המשמעותיים ביותר, בתחום הביטוח הכללי, הוא ביטוח אשראי המכסה ספקים במקרה שלקוחות אינם משלמים עבור הסחורה.
סוכן ביטוח אלמנטרי עובד בדרך כלל כעצמאי תחת חברה או סוכנות ביטוח. הסוכן אחראי לייעוץ ומכירה של פוליסות הביטוח השונות המוצעות בשוק.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.