לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המבחן במקצועית א' הוא אחד המבחנים החשובים ביותר בהכשרת סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים ועבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. ההכנה למבחן כוללת לימוד תיאורטי של כל הנושאים הנכללים בו, תוך כדי התנסות פעילה בפתרון של שאלות מבחינות קודמות. באמצעות סימולציות ותרגילים ודרך אתר השאלות והתשובות שלנו, אתם מקבלים את כל הכלים הנדרשים למעבר בהצלחה של הבחינה. אנחנו מעבירים קורס סוכן ביטוח באופן פרונטלי או דיגיטלי בהתאם לנוחיות של הסטודנטים. המטרה שלנו היא שכל אחד ואחת מכם יעבור את המבחן בהצלחה יתרה.

מקצועית א - מידע נוסף

לימודים במכללת אורין שפלטר


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בתחום ההשכלה הפיננסית. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים הנדרשים עבור הכשרה בתחום הביטוח הפנסיוני כיועצים, משווקים וסוכני ביטוח פנסיוניים. כמו כן, אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור הכשרת סוכני ביטוח אלמנטרים. המכללה שלנו מלמדת את כל קורסי ההכנה עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים, ועוזרת לכם למצוא את מקומכם המתאים במעגל התעסוקה.


המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה פרקטית, ולהקנות לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות בתחום. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

איך נרשמים ללימודים?


מעוניינים להירשם ללימודים ביטוח במכללה? צרו איתנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו. במסגרת תהליך ההרשמה תקבלו את כל המידע הנדרש על מסלול הלימודים ועל הקורסים המתקיימים במסגרתו. היועצים שלנו יעזרו לכם למצוא את המסלול המתאים ביותר עבורכם ולתכנן באופן מדויק את כל מערך הלימודים במכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.