לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מסלולי ההכשרה בישראל הם לרוב מלאים בהרבה סוגים של תוכן. בהרבה מקרים, התוכן הוא תוכן הכנתי או כזה שאינו רלוונטי ללימודים, ולכן, לימודי תעודה מקצוע נראים הרבה יותר פרקטיים ונכונים. לימוד מקצוע אונליין צובר תאוצה בישראל בשנים האחרונות, מפני שאנשים מבינים שהם נחשבים לא פחות, ואף יותר, מלימודים אקדמיים, כאשר זה נוגע לתחומים מסוימים, כמו כלכלה. הכשרה מקצועית בכלכלה היא הרבה יותר נכונה, קצרה ופרקטית, ועוזרת לאנשים להתחיל ולהיכנס לתעשייה כבר בשלב מאוד מוקדם, ובכך להשיג יתרון משמעותי על אנשים שלומדים במקומות אחרים.

בבחירת המקום בו מקבלים את ההכשרה, צריך לעמוד על האיכות, האפשרויות והתוכן. במכללת אורין שפלטר מצליחים לתת לסטודנטים את הערך המוסף הגדול ביותר, באמצעות תוכן ברמה הגבוהה ביותר, עם אנשי מקצוע מהמובילים בישראל, ואפשרות לבצע סטאז' במקומות הנחשבים ביותר בארץ, עוד תוך כדי התואר. באורין שפלטר מציעים מסלולי לימודים ברמה הגבוהה ביותר, אוף ליין (בקמפוסים בתל אביב ובחיפה) ואונליין, ויודעים להעביר את החומר בצורה הטובה ביותר, עם המון ידע וניסיון. כך, מכינים את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר למבחני הלשכה הרלוונטיים אליהם, בין אם מדובר בלשכה לניירות ערך, משרד האוצר או משרד התמ"ת.

סט כלים אופטימלי

לימודי מקצועות העתיד הם כמובן ממוקדים יותר, הם קצרים יותר ופחות תובעניים. אנשים יכולים להיכנס לשוק העבודה שנתיים ואף שלוש לפני המקבילים שלהם במקומות אחרים, ולהשיג יתרון משמעותי בדרך לקבלת עבודה קבועה, צבירת מוניטין ואפילו פתיחת משרד עצמאי. באורין שפלטר מציעים מסלולי לימוד בתחומים מבוקשים מאוד, כמו נדל"ן, ביטוחים, שוק ההון ומשכנתאות, אשר תמיד רלוונטיים ועוזרים לאנשים לחסוך ולהרוויח כסף. במכללה לומדים את התחומים לעומק, נותנים סט כלים אופטימלי ומסייעים לסטודנטים להיכנס בצורה נכונה לשוק העבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.