לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הפערים בין גברים לנשים בשוק העבודה הולכים ונסגרים, ומדובר בעובדה מבורכת. אנשים נמדדים לאור הכישורים שלהם ולא לפי המגדר שלהם, ויכולים להתקדם ולהרוויח בהתאם ליכולות שלהם. אחד הדברים החשובים בכל תחילת קריירה היא קבלת ההכשרה הנכונה, בתחום רלוונטי ואטרקטיבי. אין כל ספק שתחום הכלכלה הוא תחום בעל ביקוש תמידי, אליו אפשר להיכנס בתור שכיר ולעבוד גם בתור עצמאי, ועדיין להרגיש מיצוי. אנשים רבים מחפשים את הדרך הטובה ביותר להיכנס לתחום ומגלים שעושים זאת דרך לימודי מקצוע קצרים ומקצועיים.

תואר מקצועי הוא תואר פרקטי שמתאים לכל אחד – גבר או אישה. לימודי מקצוע לגברים הם אינם שונים מנשים, ובעולם הכלכלה יש צורך לכולם, והרבה מאוד אפשרויות. בתחומים כמו משכנתאות, נדל"ן, ביטוח ושוק ההון, יש צורך לאנשים איכותיים, שקיבלו את ההכשרה הנכונה. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית האיכותית ביותר בישראל בתחום הכלכלה, והיא מציעה מסלול לימודים ברמה גבוהה, אשר מכין אנשים למבחני הלשכה הרלוונטיים אליהם בצורה הטובה ביותר. באורין שפלטר אפשר לבחור באחד משני הקמפוסים של המכללה בתל אביב ובחיפה, ואף ללכת על מסלול לימודים אונליין, אשר מקל מאוד על כל התהליך.

שכיר או עצמאי

באורין שפלטר מלמדים המרצים האיכותיים ביותר בארץ, כאשר הם נותנים תוכן פרקטי וברמה גבוהה, בכל אחד ממסלולי הלימודים הרלוונטיים. לימוד מקצוע אונליין מקל מאוד על אנשים, שכן כל השיעורים והתרגילים מצולמים ומועלים לאתר המכללה, על מנת לתת לסטודנטים את האפשרות ללמוד בזמן ובקצב שלהם. בתוך עולם הכלכלה אפשר לייעץ, לסחור ולמכור, ובכך להרוויח כסף, או לייצר ולחסוך כסף ללקוחות. לכן, מדובר בעולם שטוב מאוד להיכנס אליו, ולנסות להרוויח ממנו בצורה הטובה ביותר, בין אם בתור שכירים או בתור עצמאים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.