לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

המסלולים המקצועיים של אנשים בישראל הם כמובן שונים ומגוונים, וחלק גדול מהם מתחילים עם מבחן פסיכומטרי קשה. התהליך של מבחן פסיכומטרי יכול להתחיל כבר בתיכון, אך לרוב הוא מבוצע לאחר הצבא, רגע לפני שבוחרים את מקצוע הלימוד, שתלוי גם בציון של המבחן. המבחן הוא קשה ומתיש, כאשר מרבית האנשים מבצעים אותו לאחר קורס של כמה חודשים. חלק גדול מהאנשים מעדיפים לוותר על התענוג, ולבחון אלטרנטיבות איכותיות. הנושא של לימוד מקצוע ללא פסיכומטרי / ללא תואר הוא בהחלט אפשרי, לבטח אם בוחרים במקצוע כלכלי.

מקצועות הכלכלה הם מקצועות מבוקשים, איכותיים ורווחיים מאוד, וכדי להיכנס אליהם, לא צריכים מבחן פסיכומטרי או תואר אקדמי עם שם מפוצץ. הכניסה טמונה פשוט בהכשרה נכונה ובבחירת המקום הנכון ללמוד בו. במכללת אורין שפלטר מציעים מגוון רחב של קורסים ומסלולי לימוד בתחומי הכלכלה השונים, כולל ניהול תיק השקעות לימודים משכנתאות, שוק ההון, ביטוחים, ואף מסייעים לאנשים להיכנס לסטאז' איכותי כדי להבטיח יתרון על אנשים במקומות אחרים. במכללת אורין שפלטר עוסקים אך ורק בעיקר, בלי תוכן מיותר, ועם מסלול מקוצר ואיכותי אותו אפשר ללמוד באחד משני הקמפוסים של המכללה בתל אביב ובחיפה, וכן בצורה מקוונת, מהבית.

יתרון משמעותי

במכללת אורין שפלטר מלמדים המרצים האיכותיים והטובים ביותר בישראל, והם מוקפים באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה, שיודעים לתת לסטודנטים את הערך המוסף. כל השיעורים והתרגילים מצולמים ומועלים לאתר המכללה, שכולל ממשק נוח לתפעול, ומאפשר ללמוד בזמן ובקצב שלכם, על מנת להגביר את האפקטיביות של חומר לימודי תעודה כמקצוע. באורין שפלטר מסייעים לסטודנטים להתחיל ולעבוד במקומות הנחשקים ביותר בארץ בתחום הכלכלה, עוד תוך כדי התואר, וכך להשיג יתרון אפילו על אנשים שלומדים לתארים שונים ולמבחן הפסיכומטרי.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.