לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אנשים אשר נמצאים בגיל השלישי לא תמיד מצליחים לעמוד בקצב של העולם החדש, לבטח שזה קשור לטכנולוגיה. לא לכולם יש מחשבים וטלפונים סלולריים, וגם כאשר יש רצון, לא תמיד יש את הכלים. עם זאת, אנו רואים יותר ויותר אנשים מבוגרים ללא זיקה או רקע טכנולוגי הולכים לקורסים של מחשב ומנסים להתחבר לתכנים של הילדים והנכדים שלהם, על מנת לעמוד בקצב, ללמוד ואף לקבל הכשרה או להרוויח דרך הרשת. האפשרויות של קבלת הכשרה כזו או אחרת עבור אנשים מבוגרים קיימת ובגדול, באמצעות קורסים אונליין למבוגרים אותם אפשר למצוא בהרבה מאוד מקומות.

יש אין ספור נושאים אותם אפשר ללמוד בצורה מקוונת, במגוון רחב של מוסדות, אם כי אחד התחומים המעניינים ביותר הוא תחום הכלכלה. נושאים כמו ביטוח, משכנתאות ושוק ההון הם רלוונטיים תמיד, ויכולים להיות רווחיים בצורה כזו או אחרת בכל שלב בחיים. לכן, העדיפות היא לקחת קורסים אונליין בתשלום בנושא כלכלה, ולראות איך אפשר להשתפר ולהרוויח מהתחום. המקום האידיאלי לקחת בו קורסים אונליין בנושאי הכלכלה השונים היא מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המובילה בישראל בתחומים כמו ייעוץ שוק ההון, ייעוץ משכנתאות ועוד.

נגיעה טכנולוגית

באורין שפלטר הקימו מערך מושלם של קורסים ומסלולי לימודי ביטוח אונליין, שכולל ממשק קל ונוח, שיעורים שמצולמים ומוקלטים בכל עת, ואנשי מקצוע שמשלימים את החוויה בצורה הטובה ביותר, עם דגש על גילאים מאוחרים. אנשים מבוגרים לרוב מעדיפים להישאר בבית, ואף ללמוד בצורה בה הם יכולים לחזור על החומר ולשאול את המרצה שאלות לאחר השיעור. בנוסף, מקבלים נגיעה בפן הטכנולוגי החשוב, במה שיכול לעזור להם בצורה מאוד משמעותית בעתיד, אם יבחרו לעבוד בתחום, או ירצו להרוויח ממנו בצורה מקוונת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.