לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין, מאפשר לכם ללמוד את התחום בזמן ובתנאים נוחים עבורכם. במסגרת הקורס תרכשו ידע וכלים פרקטיים, לבניית תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות שלכם. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק. בנוסף לכך, נתנסה בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות.


המטרה שלנו היא להכשיר אתכם לעבודה מעשית בתחום, ולהקנות לכם את כל הכלים הנדרשים לכך.לכן, במהלך הלימודים תצטרכו לעשות מטלת ביניים ולעבור מבחן מסכם. לאחר סיום המטלה ומעבר בהצלחה של המבחן, תקבלו תעודת יועץ משכנתאות מטעם המכללה.

קורס ייעוץ משכנתאות אונליין

איפה עובדים יועצי משכנתאות?


בעולם המשתנה והדינמי של ימינו, מקצועות ישנים הולכים ונעלמים ואת מקומם תופסים מקצועות חדשים ואטרקטיביים. אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום הוא יועץ משכנתאות. בהתאם לכך, באמצעות קורס ייעוץ משכנתאות מומלץ, אתם מצטרפים לשורה ארוכה של יועצים הנותנים שירות לאלפי לקוחות ברחבי הארץ. זוגות צעירים ואנשים המעוניינים לקחת משכנתא, פונים כיום ישירות ליועצי משכנתאות, בשביל לקבל החלטות חשובות בעניין. היועצים עוזרים ללקוחות להגיש את הבקשה לבנקים ולבנות את תמהיל המשכנתא המתאים עבורם.


יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או בכל מוסד פיננסי המספק שירות בתחום. בנוסף לכך, תוכלו כמובן לעבוד כיועצי משכנתאות עצמאים. העבודה כעצמאים מתאימה במיוחד עבור אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני, המעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות ואת ההכנסה.

קורס ייעוץ משכנתאות אינטרנטי, תנאי קבלה


קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. אין צורך בפסיכומטרי על מנת להירשם ללימודים בתחום. הקורב פתוח עבור כל אחד מכם המעוניין לרכוש מקצוע מכניס בארבעה חודשים בלבד!

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הקורס שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.