לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מוסדות לימודים רבים כיום מנסים לשדרג את השירות שלהם לתלמידים וכתוצאה מכך, מנסים לחפש שיטות לימוד מתקדמות שיעזרו להם, ולהעלאת התועלת שלהם מהשיעור. השיעורים הפרונטליים הם עדיין רלוונטיים, אך יש תלמידים, לבטח במוסדות להשכלה גבוהה או מקצועית, שיכולים למצוא את השיטות המקוונות כרלוונטיות מאוד. כיום אפשר למצוא לימודים מקוונים מכל מיני סוגים, אך בסופו של דבר, ישנו חסרון מובנה באי הגעה לכיתה, ולכן, קמה שיטת הלמידה המשולבת. שיטת הלמידה המשולבת מחברת בין המחשב לבין הקורסים הפרונטליים המוכרים, ומייעלת מאוד את היכולות של הסטודנטים, כך על פי מחקרים.

כאשר בוחנים מהם מודלים למידה היברידית מבינים שיש שישה כאלה, שמחלקים את זמן הלימוד הפרונטלי, עם הלימוד באמצעות מחשב, ביחס של 30 עד 79 אחוזים. המודלים השמרניים יותר מאפשרים כניסה חלקים של מחשבים לכיתה, לזמן מוגבל, בעוד המודלים המתקדמים יותר מאפשרים למידה כמעט מוחלטת מהבית, בליווי המרצה, ועם אפשרות לקבוע איתו שיעור פרונטלי במקרה הצורך. המודלים הללו רלוונטיים מאוד לאנשים בכל גיל ובכל סטטוס, שכן השילוב הטכנולוגי בחומר הלימוד הוא מתבקש ואף רצוי.

בלחיצת כפתור

במסגרת שיטת הלמידה המשולבת, אנשים יכולים להיעזר במחשב כדי לייעל את תוכנית הלימודים שלהם. העולם כולו נמצא בכף ידם, והם יכולים להגדיל את הידע שלהם בלחיצת כפתור. לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר למשל זמינים בשיטה זו, וכך גם מקצועות רבים נוספים במכללה - עליכם לבדוק זאת בעת ההרשמה ללימודים. בנוסף, כאשר לומדים מהבית, חוסכים זמן וכסף, ומפתחים תחושת אחריות גדולה יותר. ישנה הרגשת קהילתיות אקדמית, וגם המרצים מרוצים מאוד מהתוצאות. על פי מחקרים, תלמידים שלומדים בשיטת הלמידה המשולבת הצליחו להעלות את הציונים שלהם בצורה משמעותית ומעבר לכך, יש פחות נושרים מקורסים, שכן קשה יותר להתייאש בזכות השיטה האינטראקטיבית הזו. הלמידה המשולבת מהווה את שיטת הלמידה של העתיד, והיתרונות שלה עולים על חסרונותיה בדרך להצלחה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.