לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הדרכים בהן אפשר לקבל השכלה או הכשרה כיום הן רבות, ומאפשרות גמישות לכל המעוניינים. לא רק שיעורים פרונטליים הם רלוונטיים כיום, כפי שהיה בעבר, והטכנולוגיה תפסה מקום מרכזי בכל מה שקשור לחינוך. כיום יש מגוון רחב של שיטות, כולל שיטה אחת מיוחדת, שנהנית מכל העולמות. שיטת הלמידה ההיברידית במשרד החינוך מאפשרת לאנשים ללמוד גם מהבית בצורה מקוונת, וגם בצורה פרונטלית, ובכך מעניקה מעטפת ייחודית עבור אנשים שרוצים למקסם את זמנם ואת יכולת התוכן שהם מקבלים.

לשיטה של למידה מעורבת blended learning עקרונות מסוימים, והיא מוגדרת ככזו שמחלקת את הזמן בין המחשב לכיתה ביחס של 30 עד 79 אחוזים. ישנם שישה מודלים שבבסיסם, מחלקים את זמן הלימוד בין המחשב (בבית, בכיתה או במעבדה) לבין לימודים פרונטליים עם מרצה. בכל המודלים, המחשב משחק תפקיד מרכזי, ואין ספק שברוב המודלים המתקדמים יותר, לומדים התלמידים מהבית, ובכך, בראש ובראשונה, נחסך מהם הקושי הלוגיסטי והכלכלי של להגיע אל הכיתה. כאשר לומדים בצורה מקוונת, אפשר ללמוד בקצב אחר, לפתח תחושת אחריות, לגשת למידע בצורה נוחה יותר ובאופן כללי, לקבל חווית למידה קהילתית ומונגשת יותר לעת המודרנית.

גיבוש תוכנית מותאמת

מחקרים רבים מראים שתלמידים שמצליחים להשתלט על השיטה ההיברידית, מעלים את הציונים באופן גורף, ופחות נושרים מהשיעורים. הם מרגישים אחריות לנעשה מכיוון שהם לומדים בצורה עצמאית, ובכך מפתחים תכונות רבות שעוזרות להם בחיים המקצועיים. העקרונות של הלמידה ההיברידית פשוט משדרגות את אופן הלימודים ומאפשרות גיבוש של תוכנית לימודים מותאמת לתלמידים, אשר עוזרת להם למקסם את זמן הלימוד. החוויה של התלמידים היא מושלמת בזכות העובדה שהם עדיין מקבלים זמן אישי עם המרצה, גם אם הוא מועט, ויכולים להשלים את הפרטים החסרים להם בחומר באמצעות שיחה אישית או קבוצתית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.