לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השכלה איכותית היא חשובה מאוד בישראל, ולא משנה אם מדובר בהשכלה אקדמית או מקצועית. אנשים רוצים להגשים את עצמם ולעבוד בעבודה רווחית, אך בין לבין, יש גם צרכים אחרים בחיים. כאשר לומדים לתואר אקדמי, החיים נעצרים למספר שנים. תואר אקדמי הוא דורשני מאוד, במיוחד בתקופת המבחנים וקשה מאוד לייצר קשרים חבריים או קשרים רומנטיים בתקופה הזו. לרוב, התואר האקדמי הראשון מבוצע בראשית שנות ה-20, אך יש אנשים שנכנסים לאקדמיה בגילאים מאוחרים יותר, ופשוט לא מצליחים לנתב את חייהם בצורה כזו שהם יוכלו ללמוד, לנהל חיים חברתיים, וגם להרוויח כסף כדי לממן את עצמם.

כאשר רוצים לבחור מה ללמוד, אחד הטיעונים הוא עניין לימודים באינטרנט שבא לידי ביטוי במספר מוסדות. כך למשל, כאשר לומדים מקצוע כמו ביטוח, אפשר לקחת קורסים מקוונים, ולסיים עם רישיון עיסוק בביטוח לאחר שלומדים בזמן ובקצב שלכם. לימודים באינטרנט מושכים הרבה מאוד אנשים שרוצים להמשיך לעבוד במשרה מלאה או להרחיב את המשפחה, ולא להשתעבד לחלוטין ללימודים קשים וסיזיפיים. כאשר בוחנים את הנושא של לימודים באינטרנט בתחום הכלכלה בכלל ובתחומי הביטוח, המשכנתאות ושוק ההון בפרט, השם ששב ועולה הוא זה של מכללה אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה.

 

חוסכים זמן

במכללת אורין שפלטר ניתן למצוא מגוון רחב של קורסים מגוונים בתחומי הכלכלה, ובכך, לשדרג עד מאוד את האופן שבו נרכשת ההשכלה. לאורין שפלטר יש שני קמפוסים מפוארים בתל אביב ובחיפה, אם כי כדי לתת את הערך המוסף, כל השיעורים והתרגילים מצולמים ומועלים לאתר המכללה, אשר מתעדכן כל הזמן. הסטודנטים חוסכים זמן יקר, ועדיין יכולים ליצור קשר עם הצוות המקצועי, כדי לקבל מענה מושלם לצרכים שלהם בכל זמן.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.