לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הביטחון הכלכלי של המשפחה זה משהו שנמצא גבוה מאוד בהיררכיית החשיבויות של כל אחד מאיתנו. אנשים רוצים לאפשר למשפחה שלהם חיים טובים ונוחים, גם ובמיוחד כאשר הם מתקרבים לגיל הפרישה. המשמעות של פנסיה אומרת ירידה די גדולה בהכנסות ברוב המקרים ולכן, חשוב לדעת להתמודד עם העניין בצורה מחושבת ונכונה. ניהול פיננסי נכון הוא חשוב לכל אורך הקריירה של אנשים, גם בבחירת מסלול ההפרשות הנכון, וגם בבדיקה תקופתית של זכאות להחזרי מס, כאשר כל פעולה קטנה שיכולה לחסוך או להרוויח כסף היא משמעותית, לבטח אם הכסף נכנס בצורה פאסיבית.

תתפלאו לשמוע, אך בגלל שאנשים עוברים כל כך הרבה שינויי סטטוס בחיים (עבודה, זוגיות, ילדים) הם זכאים להחזרי מס מסוגים שונים וזה בהחלט חלק מניהול פיננסי נכון של משפחה. הדוגמה הזו היא רק דוגמה קטנה לכמה מרבית האנשים כלל לא מבינים את הזכויות שלהם, את כוח המיקוח שלהם מול חברות גדולות, ואת היכולת שלהם למקסם את ההשקעות שלהם ואת ההכנסות שלהם לאורך כל החיים. לכן, הדבר הנכון והטוב ביותר לעשות הוא לשכור את השירותים של מקצוען – יועצים בנושא פיננסים או פרישה יכולים לעשות את ההבדל ולחסוך הרבה מאוד כסף, וגם אם ההשקעה בהם נראית גדולה באותו רגע, היא לבטח משתלמת.

המקום הנכון ביותר

יש הרבה מאוד אנשים שרוצים להיכנס לתחום ניהול הפיננסי וניהול הפרישה, ומחפשים את המקום הנכון לעשות זאת. הם מגלים כי מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה הטובה ביותר בישראל בתחום הפיננסים והכלכלה, מציעה קורס ניהול פיננסי אישי העוזר לאנשים ללמוד את רזי המקצוע בצורה פרקטית ולהיכנס במהרה לתחום מבוקש. הלימודים כוללים גם סטאז' ויכולים לעזור לאנשים להרוויח בזמן שהם עוזרים לאנשים אחרים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.