לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

במדינת רווחה מתוקנת, הרשויות מעודדות אנשים להתכונן לפנסיה כבר מגיל צעיר. ההכנות לרגע הפרישה למעשה מתחילות מרגע הכניסה לשוק העבודה, וכאשר מתחילים להפריש חלק מהשכר לטובת ביטוח לאומי וקרנות פנסיה שונות. בתור אנשים צעירים ההפרשות הללו יכולות להיות קצת מעצבנות, ובתור אנשים מבוגרים זה יכול להיות קצת מעיק, אך כאשר מגיעים לגיל השלישי, מבינים את החשיבות של התשלומים שבוצעו במשך העשורים האחרונים.

 

האם אוכלוסיית ישראל מכירה את התחום והנחיצות?

ע״פ הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, אוכלוסייה ישראל מתבגרת והשוק דורש ייעוץ בתחום הפרישה הרבה יותר מכמות היועצים הקיימים- תוחלת החיים עולה, יותר אנשים מצטרפים למעגל הפרישה- קיים צורך עצום בשוק ואנו רואים במקצוע שליחות!

ע״פ סקר שנערך בקרב מתכנני פרישה, ניכר בברור כי תכנון פרישה בעבורם הינה שליחות בעבור לקוחותיהם! מתכננים מרגישים מחוייבים ללקוחותיהם זה היופי שבתחום, הלקוחות שלך היום הם הלקוחות. הם והחברים שלהם. כולם צריכים תכנון פרישה. האתגר והשליחות האמיתיים הם פשוט להנגיש את הידע. אין פורש אחראי שלאחר שתציג בפניו אופציה לסדר וודאות בחייו וחיי ילדיו עד לפרישה ואחריה יסרב.

אזרחי המדינה פשוט צריכים אנשי מקצוע מוסמכים שיודעים לתת שירות תכנון פרישה.

מדובר בתחום חם ביותר בשוק, בעל ערך משמעותי ונדרש ללקוחות, תהליך להתמחות ובידול מקצועי עבורך וחשוב לא פחות, עבור לקוחותיך!

הנתונים מדברים על כ-70 אלף אנשים היוצאים לפנסיה בכל שנה בישראל והמציאות מראה שכדאי מאוד להתכונן לשלב בו ההכנסות קטנות וההוצאות הולכות וגדלות, לבטח במקרה של מחלות או אי כשירות פיזית או נפשית. אנשים לוקחים את הפרישה בצורה שונה, חלק בשמחה וחלק עם קצת חששות, אך מבחינה פיננסית, חשוב להתמקד ולבצע מספר פעולות חשובות שיכולות לעזור. הדבר הכי נכון שאפשר לעשות הוא להתייעץ עם אנשים שמבינים בנושא. כיום יש גורמים מקצועיים שיכולים לייעץ ולעזור כיצד לבחור את מסלול הפנסיה הנכון ולצאת לגמלאות עם סכום כסף אידיאלי ומקסימלי באופן יחסי למסלול העבודה.

מקצוע רווחי ומכובד

התחום של לימודי ייעוץ פרישה הוא מאוד פופולארי היום וכדי לקבל את ההכשרה הנכונה כדי לעבוד בו, צריך ללמוד אצל הטובים ביותר. מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הפיננסים והכלכלה, מציעה מסלול לימודים בתחום ייעוץ הפרישה, בשיתוף עם המכללה לתכנון פרישה ופיננסים. המסלול הייעודי עוזר לאנשים להבין את התחום לעומק, להתנסות בו בצורה מעשית במקומות הכי טובים ולהיכנס לעבודה בצורה מהירה במקצוע שהוא רווחי, מבוקש ומאוד מכובד. מרבית האנשים כלל לא מבינים בהפרשות הפנסיוניות וחותמים על מה שמציעים להם במקומות העבודה שלהם. יועצים עוזרים לאנשים להבין את כוח המיקוח שלהם, להילחם על הזכויות שלהם, ולהשיג עסקאות טובות בהרבה אשר מסתכמות בהרבה מאוד כסף בסופו של דבר.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.